Anonym (E) skrev 2024-12-19 10:14:46 följande:
Ja såklart, jag tror absolut att ni kommer få se ett plus igen. Ni har lyckats innan och tror absolut det kommer gå för er igen, hoppas du får en fin julklapp denna månaden💝
ja det hade varit så skönt om man sluppit söka hjälp men jag är ändå inställd varje månad på att mensen kommer för vill inte bli för besviken även fast jag såklart blir det. Men när BIM närmar sig så får jag alltid ett nytt hopp om att kaaanske går denna månaden😂
vi är 25 båda två, så har ju åldern på vår sida så att säga men de verkar inte hjälpa 😂
nej jag känner samma sak, vill inte börja testa för tidigt men har oxå funderat på juldagen. Dock har jag inga testa tidigt hemma så vet inte om jag bara slösar test då och det känns så dumt. Min app säger 30/12 men jag tror 28/12 så vet inte riktigt vilken dag som är rimlig att testa tidigare o ha en ärlig chans att se ett plus
Jag tror och hoppas ju verkligen det. Det vore fantastiskt att få ett syskon 🥺
Ja, man slängs ju mellan hopp och förtvivlan varje månad mellan ägglossning och mens. Man har ju alltid ett hopp om att få se plusset på stickan och besvikelsen är lika stor varje gång det är blankt.
Jag har inte heller några tidiga tester hemma utan vanliga, jag har dock 10 stycken stickor så jag kan slösa lite 🙈 Det blir spännande sen när vi får börja testa. Min app säger också BIM 30/12 men när jag räknar utifrån positivt ägglossningstest i söndags den 15/12 så borde det vara runt den 28/12.