• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Laaaaajnea
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-19 06:53:40 följande:
    Åååå grattis!!!  Hur många dagar efter ÄL är du?
    Tack så jättemycket 😍 jag testade aldrig med sticka, men känner min kropp så bra så är nästan helt säker på att jag plussade 14 dagar efter ÄL. Precis som med sonen och det tidiga mf jag fick förra månaden. 
  • Zozoi
    Anonym (E) skrev 2024-12-18 22:17:49 följande:
    Ja de är sjuk påfrestande att månad efter månad inte få något plus😢 man vet iaf att man inte är ensam i denna sitsen fast att man så många gånger kan kännas sig just väldigt ensam om de. Jag hade oxå min i helgen tror jag, varken tempar eller testar, har gjort de tidigare men har slutat. När har du BIM? Jag har mellan 28-30/12, hoppas tiden går hyfsat snabbt nu när de är jul och mycket som händer 💝

Det är verkligen påfrestande för psyket. Precis som du säger så känns det ändå någonstans skönt att man inte är ensam.

Jag har aldrig tempat men senaste två månaderna har jag kört med ägglossningstester då min mens ibland är lite oregelbunden. Fick det tipset från gynläkare då vi sökte hjälp men det visade inga fel varken hos mig eller sambon, då vi har ett barn sedan innan ansåg fertilitetsläkaren att vi har goda chanser att bli gravida naturligt igen.

Vad spännande, då har vi BIM samtidigt du och jag. Jag har också BIM någon gång mellan 28-30/12 ????

• Zozoi
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-19 05:52:31 följande:

Tog ett test i morse. Är dock bara på ÄL +7 då min ÄL flyttade på sig några dagar. Tycker mig skymta något,  men kan också vara spök. 

Lägger in en bild. 

Jag ser absolut ett svagt andra streck, spännande! 🤩

• Zozoi
    Laaaaajnea skrev 2024-12-19 06:45:50 följande:

Efter mitt svaga streck på en sticka igår kväll så kunde jag inte hålla mig utan gjorde ett digitalt nu på morgonen. Jag är gravid 😭😍

Stort stort grattis! Vilken fin tidig julklapp 🎄💝

• Zozoi
    Anonym (E) skrev 2024-12-18 22:17:49 följande:
    Ja de är sjuk påfrestande att månad efter månad inte få något plus😢 man vet iaf att man inte är ensam i denna sitsen fast att man så många gånger kan kännas sig just väldigt ensam om de. Jag hade oxå min i helgen tror jag, varken tempar eller testar, har gjort de tidigare men har slutat. När har du BIM? Jag har mellan 28-30/12, hoppas tiden går hyfsat snabbt nu när de är jul och mycket som händer 💝

Det är verkligen påfrestande för psyket. Precis som du säger så känns det ändå någonstans skönt att man inte är ensam.

Jag har aldrig tempat men senaste två månaderna har jag kört med ägglossningstester då min mens ibland är lite oregelbunden. Fick det tipset från gynläkare då vi sökte hjälp men det visade inga fel varken hos mig eller sambon, då vi har ett barn sedan innan ansåg fertilitetsläkaren att vi har goda chanser att bli gravida naturligt igen.

Vad spännande, då har vi BIM samtidigt du och jag. Jag har också BIM någon gång mellan 28-30/12 ❤️

Jag var tvungen att göra en rättelse, fattar inte varför vissa smileys blir frågetecken. Stör ihjäl mig på det.

• Anonym (E)
    Zozoi skrev 2024-12-19 08:03:02 följande:

Vad spännande, då har vi BIM samtidigt du och jag. Jag har också BIM någon gång mellan 28-30/12 ????

Ja det är ju så, därför jag har hittat hit. Här vet man att man inte är ensam 💝 
    Aha, vad skönt att ni kollat upp er och att det såg bra ut. Även fast man inte får någon direkt hjälp då utan ska fortsätta likadant men gjort ett tag så kanske det lugnare en själv lite grann. Är ju så rädd att man ska hitta något fel hos mig eller min sambo när vi får tider, vi har inga barn sen tidigare så man vet ju inte😢

åh vad spännande att vi har det samtidigt, är du en sån person som testar tidigt eller väntar du? Isf när ska du börja testa?😁
  • Anonym (E)
    Laaaaajnea skrev 2024-12-19 06:45:50 följande:

Efter mitt svaga streck på en sticka igår kväll så kunde jag inte hålla mig utan gjorde ett digitalt nu på morgonen. Jag är gravid 😭😍
    Stort grattis! Vilken fin julklapp 💝
  • Anonym (Önskanomnr6)
    Zozoi skrev 2024-12-19 08:04:16 följande:

Jag ser absolut ett svagt andra streck, spännande! 🤩

Ja, jag ska försöka hålla mig till lördag eller söndag så att det blir mer "svart på vitt" om det är något eller inte.  🙈
  • Laaaaajnea
    Zozoi skrev 2024-12-19 08:05:02 följande:

Stort stort grattis! Vilken fin tidig julklapp 🎄💝

Tack så jättemycket! ja finaste klappen man kan få 💝
  • Anonym (janey)

Är på cykeldag 37. ?skulle? fått mens i måndags, men cyklerna sedan i somras har legat på 30- 34. Har 0 pms. brukar annars ha mensvärk smått innan mens och ömma bröst. Inget plus. Jag tror jag inte hade ägglossning denna månaden. Skumt för tyckte mig känna för första gången något som liknade ÄL flytning, Menmen. Jag ska vara i mina mest fertila år (23år) men mina cykler är oregelbundna så känns inte som det. Haft en tyngdkänsla i livmoderns/ blåsan? Tänkte kanske det är min bäcken som är spänd då jag frusit de senaste dagarna. Hatar att inte veta när man ska börja blöda. Bara att vänta 

Svar på tråden BIM december