Zozoi skrev 2024-12-19 08:03:02 följande:
Det är verkligen påfrestande för psyket. Precis som du säger så känns det ändå någonstans skönt att man inte är ensam.
Jag har aldrig tempat men senaste två månaderna har jag kört med ägglossningstester då min mens ibland är lite oregelbunden. Fick det tipset från gynläkare då vi sökte hjälp men det visade inga fel varken hos mig eller sambon, då vi har ett barn sedan innan ansåg fertilitetsläkaren att vi har goda chanser att bli gravida naturligt igen.
Vad spännande, då har vi BIM samtidigt du och jag. Jag har också BIM någon gång mellan 28-30/12 ????
Ja det är ju så, därför jag har hittat hit. Här vet man att man inte är ensam 💝
Aha, vad skönt att ni kollat upp er och att det såg bra ut. Även fast man inte får någon direkt hjälp då utan ska fortsätta likadant men gjort ett tag så kanske det lugnare en själv lite grann. Är ju så rädd att man ska hitta något fel hos mig eller min sambo när vi får tider, vi har inga barn sen tidigare så man vet ju inte😢
åh vad spännande att vi har det samtidigt, är du en sån person som testar tidigt eller väntar du? Isf när ska du börja testa?😁