• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • mothertotwo

Jag firar tyvärr in det nya året med kraftig mens och smärtor. Det kom som en raket nu på kvällen. Nya tag i år 2025 och hoppar in i januari tråden. 

• Väntarpå4an
    Haringenfantasinuheller skrev 2024-12-31 12:31:39 följande:

Hej! Jag hoppar in här.
    Hur går det för er? Är en ny tråd skapad? 
    Någon som har bim idag?

Finns en ny tråd som heter BIM januari 2025 ❤️
  • brunbrallan

Äl+12 och negativt test.
    Nu kastar jag in handduken och väntar på mensen.
    Lycka till ni andra och stort grattis till alla plussade!

• hoppas å längtar

Jag plussade på bim som va 14/12 men slutade i kemisk graviditet. Hade som mensvärk i 3 dagar men blödde i 5.

Ni som varit med om liknande, när kom eran äl igång igen? Har cb äl digital som jag testat varannan dag men ingen smiley än.

• NassaNisse
    hoppas å längtar skrev 2025-01-01 19:04:02 följande:

Jag plussade på bim som va 14/12 men slutade i kemisk graviditet. Hade som mensvärk i 3 dagar men blödde i 5.

Ni som varit med om liknande, när kom eran äl igång igen? Har cb äl digital som jag testat varannan dag men ingen smiley än.

Min ägglossning kom månaden senare men den var ca 7-9 dagar senare än vad jag brukar ha. Fick glad gubbe på cb digitalt och trodde nu jäklar så mös vi. 

en vecka senare började jag få lite ägglossningkänningar och mycket flytningar liknande äggvita och testa med cb digitalt igen och fick även då glad gubbe. Vad jag läst om och googlat mig till är det rätt vanligt efter kemisk :) men har även läst om dom som plussat då direkt månaden senare så kör på 🥰🥰

• hoppas å längtar
    NassaNisse skrev 2025-01-01 19:07:55 följande:

Min ägglossning kom månaden senare men den var ca 7-9 dagar senare än vad jag brukar ha. Fick glad gubbe på cb digitalt och trodde nu jäklar så mös vi. 

en vecka senare började jag få lite ägglossningkänningar och mycket flytningar liknande äggvita och testa med cb digitalt igen och fick även då glad gubbe. Vad jag läst om och googlat mig till är det rätt vanligt efter kemisk :) men har även läst om dom som plussat då direkt månaden senare så kör på 🥰🥰

åh okej. ja men då är det väl bara att köra på då. tack för ditt svar 😊

• Anonym (E)
    Zozoi skrev 2024-12-31 15:15:45 följande:
    Lycka till framåt efter jakten på plus ❤️
    Vi kanske ses i januari-tråden om mitt test visar sig vara spök, vilket jag tyvärr tror.

Gott nytt år! 🥳
    Uppdatera sen hur de gått för dig!
    håller tummarna att de inte är spök ❤️
  • Anonym (Hoppaspånr3)

Räknar med missfall igen nu, såhär ser mina gravtest ut nu. Det starkaste är för 3 dagar sedan de två i mitten igår o sen sista idag 🥺💔
    Gjorde vul i torsdags och såg bara förtjockad slemhinna och blod hcg  var 102. Ska göra nytt ultraljud nästa vecka och nytt hcg. Hoppas det inte är utomkvedshavandeskap bara ❤️

• Zozoi

Det var tyvärr ett spökstreck för min del, jag misstänkte nästan det. Självklart besviken. Men vet inte vad som hänt med min cykel? Ingen mens än och är inne på cykeldag 37 nu 😢 Vill bara att mensen ska komma så man kan blicka framåt. 

• Meddelande borttaget