• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Anonym (Hoppaspånr3)
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-28 10:11:07 följande:
    Jag tycker att man ser en ökning. Har du passerat BIM ?
    Ja jag tror jag har det, hann inte få mens mellan missfallet och denna så är osäker på när jag egentligen ska ha BIM. Innan graviditeten hade jag spiral i över 1 år. Men hade positiv ÄL 12/12
  • Anonym (Önskanomnr6)
    Anonym (Hoppaspånr3) skrev 2024-12-28 10:40:08 följande:
    Ja jag tror jag har det, hann inte få mens mellan missfallet och denna så är osäker på när jag egentligen ska ha BIM. Innan graviditeten hade jag spiral i över 1 år. Men hade positiv ÄL 12/12
    Jo om man räknar så som vården räknar så är det 14 dagar från 12e. Så då var BIM 26e. 
  • Addy99

Hej alla!

Borde kanske byta till denna tråden då jag hängt i januaritråden, hade ÄL mycket tidigare än jag trodde så BIM flyttades från 1/1 till imorgon 😇

Har iaf haft som mensvärk i en vecka nu, brukar annars bara ha det dagen innan eller samma dag som mensen kommer. Men min temp gick ner igår så blev besviken, men idag var den upp igen 🤔

Tyckte mitt kiss luktade märkligt igår också så nu börjar jag misstänka UVI, känns som enda förklaringen om mensen kommer?

Vågar man testa imorgon? Tänker att jag ska vänta till måndag men just nu går min hjärna på högvarv 😂

• Monki19
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-28 08:40:26 följande:
    Åh men fy. Beklagar 🥺
    Tack :(❤️
    NassaNisse skrev 2024-12-28 09:08:11 följande:
    Jag beklagar :/ vet hur det känns. hade en förra cykeln ❤️🙏 styrkekramar till dig 
    även här är det väldigt negativt :(
    Fy, det är verkligen inget man önskar någon annan :(❤️styrkekram till dig också!

• Nanathalie
    Anonym (Hoppaspånr3) skrev 2024-12-28 09:47:02 följande:

Jag har plusat på julafton, men har fortsatt tagit tester (easyhome) men tycker inte det blir så mycket starkare. Har ett digitalt som jag ska ta imorgon, men ska jag vara orolig? Senaste var missfall I november och är rädd för samma igen

❤️?????

Ta ett digitalt eller ett cb early/plus.

Jag ser en ökning, mitt ser ut såhär på äl+17 från easy at home. Tycker dem är svåra att se ökning på faktiskt! Cb är dock klockrent. Skickar med en bild på dagens cb också. 

• Anonym (Hoppaspånr3)
    Nanathalie skrev 2024-12-28 17:32:39 följande:
    Ta ett digitalt eller ett cb early/plus.

Jag ser en ökning, mitt ser ut såhär på äl+17 från easy at home. Tycker dem är svåra att se ökning på faktiskt! Cb är dock klockrent. Skickar med en bild på dagens cb också. 
    Mm jag har precis köpt ett digitalt som jag ska ta imorgon. Om denna oro kan lägga sig skulle det vara bra! 
    Ska försöka få till ett VUL i v 6-8 för och se att det utvecklas som det ska
  • Zozoi

Testade imorse igen med vanligt gravtest och inte testa-tidigt och det var blankt. Dock beräknad mens 30/12. Är det helt kört tros eller finns det faktiskt möjlighet att ha blankt idag men ändå plussa? Känns så tråkigt att eventuellt inte få sitt efterlängtade plus denna månaden heller 😢

• Addy99
    Zozoi skrev 2024-12-28 18:34:50 följande:

Testade imorse igen med vanligt gravtest och inte testa-tidigt och det var blankt. Dock beräknad mens 30/12. Är det helt kört tros eller finns det faktiskt möjlighet att ha blankt idag men ändå plussa? Känns så tråkigt att eventuellt inte få sitt efterlängtade plus denna månaden heller 😢

Känns som vi är nästan exakt samma då! Har BIM imorgon. 

Kunde inte hålla mig så tog också ett vanligt test i eftermiddag och det var neg. Har dock läst om de som får plus först efter BIM, så tänker att så länge vi inte får mens lever hoppet? 😊

• Anonym (E)

Jag har också smygtestat i veckan, igår tog jag ett test och i torsdags tror jag det va 😅 mina är helt blanka som dina, men är inte heller testa tidigt test utan vanliga. Jag har oxå BIM 30/12 men tror min mens kommer imorgon om den ska komma. Har sååå ont i mina bröst, kan inte nudda dem och dem känns hårda och spända. Brukar ha ont mellan ägglossning och mens men inte på detta sättet så kan inte låta bli att tro att de kan betyda något, men vill inte bli besviken. En del av mig vill ta digitalt imorgon eller om jag kan hålla mig till måndag. Vill så gärna ha ett plus. Blir de inget så är man inställd på mens o kanske de minskar på besvikelsen, jag vet inte😔 
    men jag tänker att de finns hopp så länge mensen inte kommer 💝
  • brunbrallan

Jag har också testat helt blankt idag äl+8
    Känns kört fast jag egentligen vet att det är väldigt tidigt. 
    Skulle så gärna vilja ha ett + denna månaden!