• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • mothertotwo

I morgon på min 33 åringa födelsedag har jag beslutat mig för att ta ett graviditetstest. Var inne på apoteket idag och köpte ett digitalt testa tidigt. 

Brösten brukar alltid bli mindre ömma någon dag innan min mens, den minskade också typ i två dagar och igår kom det tillbaka med full kraft och i dag ökade tempen igen efter en dipp igår (men ändå över coverline). Haft lite smått mensvärk och tänkt att mensen ska komma, men smärtan brukar öka för varje dag som går. Men nu är det samma mensvärk som sitter i.. typ bara lite lätt smärta. 
    Mina vårtgårdar brukar bli lite svullna innan mens men det lade sig men nu idag sa det bara puff igen och dem har blivit enorma samtidigt som ådrorna är så tydliga och har t.o.m. fått bristning under brösten och dem känns fylligare. 

Jag tror att min äl var den 17 december. Alltså äl+11 idag och dag 35 i menscykeln idag. 

Men i vanlig ordning vill jag inte hoppas allt för mycket på ett plus. Vill inte bli besviken på min dag, men sen samtidigt om det är ett plus så hade det varit en fantastisk födelsedagspresent :)

• Addy99
    mothertotwo skrev 2024-12-28 21:02:02 följande:

I morgon på min 33 åringa födelsedag har jag beslutat mig för att ta ett graviditetstest. Var inne på apoteket idag och köpte ett digitalt testa tidigt. 

Brösten brukar alltid bli mindre ömma någon dag innan min mens, den minskade också typ i två dagar och igår kom det tillbaka med full kraft och i dag ökade tempen igen efter en dipp igår (men ändå över coverline). Haft lite smått mensvärk och tänkt att mensen ska komma, men smärtan brukar öka för varje dag som går. Men nu är det samma mensvärk som sitter i.. typ bara lite lätt smärta. 
    Mina vårtgårdar brukar bli lite svullna innan mens men det lade sig men nu idag sa det bara puff igen och dem har blivit enorma samtidigt som ådrorna är så tydliga och har t.o.m. fått bristning under brösten och dem känns fylligare. 

Jag tror att min äl var den 17 december. Alltså äl+11 idag och dag 35 i menscykeln idag. 

Men i vanlig ordning vill jag inte hoppas allt för mycket på ett plus. Vill inte bli besviken på min dag, men sen samtidigt om det är ett plus så hade det varit en fantastisk födelsedagspresent :)

Håller tummarna för dig!!! 💖
  • Addy99
    AngelicaLof skrev 2024-12-28 21:55:44 följande:

Bim idag och tog första digitala ❤️

Grattis!!! 💖💖💖

• brunbrallan

Stort grattis!
  • Anonym (Önskanomnr6)

Ååå grattis!!!
  • Brmbiii

gratiis!!! ❤️❤️❤️

• Zozoi
    Addy99 skrev 2024-12-28 20:34:30 följande:

Så spännande att vi är så många som har BIM nästan samtidigt! Alla måste uppdatera så vi får se hur det går 😍 håller tummarna för alla, någon av oss har säkert turen på sin sida!

Väldigt spännande! Håller tummarna för oss alla 🥺❤️
  • Zozoi

Stort grattis! ❤️
  • Anonym (Hoppaspånr3)

Tog ett digitalt nu på morgonen, så nu tänker jag försöka tänka jag väntar barn inte missfall men det är svårt ❤️

Håller tummarna för er som inte fått ert plus än ❤️