TrueResolution skrev 2024-12-25 14:36:14 följande:
Känner så igen mig i det du skriver, skulle kunna varit jag som skrev. Hade så goda chanser denna månaden och BIM 23:e, mensen kom inte så ett litet litet hopp tändes.. men så på julaftonsmorgon kom mensen med buller & båg. Fyfan vilken sänkning man får.
Inte bara misslyckat försök denna månaden utan hela 2024 gick utan plus. Fan alltså. önskar så mer än allt ett syskon till vår dotter och hoppas att januari/februari ger bättre resultat på bebisfronten 😔
ingen i vår familj vet heller om försöken utan där finns snarare massa bebisar och gravidmage. Var minst sagt en tuff julafton.
Skönt med nån som känner igen sig. Man känner sig så hemsk också, Vi har ju barn. Att vi inte är nöjda med dom. Vi är dom i släkten som har stora barn. som leker med dom små på julen. Man bara ser hur det hade vart med en liten, att vi faktiskt hade fått vara dom med en bebis.
Hela året gick här också. Hade liksom räknat med att ?ja men i sommar, då har vi våran bebis?. Men nej. Kanske inte ens nästa jul..
Vi får hålla tummarna för nästa år.
Själv är jag också rädd för tiden. Vi är inga ungdomar. Sambon är 42 och jag är 37. Visst, det finns äldre, men ändå. Ibland vill jag bara ge upp?