• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • nannylovisa

Här går det segt! 

ÄL +14 idag och negativt så det känns ganska säkert att det inte blev något denna månaden. Det som är skumt är att inte mensen dykt upp? Jag brukar ha kort lutealfas på typ 11 dagar så den borde verkligen kommit vid det här laget. Men inga som helst tecken på att den är på g. Lite typ ljusbruna flytningar sedan igår men inget mer än så. Ingen mensvärk heller. 

Usch det känns så segt att mensen inte kommer. Nu vill man ju bara att nästa cykel ska dra igång så man får en ny chans! 

• NassaNisse

jag har så svårt att hålla mig ???? men har lite test så jag kan slösa lite! Ser någon sträcket eller vill jag bara så innerligt att det ska vara där?? Ser någon? det är så svagt men jag tycker jag ser någonting, som en skugga ser ingen färg såklart 

• ersi12
    NassaNisse skrev 2024-12-23 21:21:38 följande:

jag har så svårt att hålla mig ???? men har lite test så jag kan slösa lite! Ser någon sträcket eller vill jag bara så innerligt att det ska vara där?? Ser någon? det är så svagt men jag tycker jag ser någonting, som en skugga ser ingen färg såklart 

Jag ser! Är det rosa eller grått? :)
  • Anonym (Tjejhej)

Sondotter man här med mens på julafton, Fyfan. Känns fruktansvärt och blir stressad fast man inget kan göra. 💔 Nån som vet om det finns en januari tråd?

• AngelicaLof

Jag har gått igenom alla symtom och temp och allt igen och tror att jag hade ägglossning mellan den 13-16 dec (har pcos så väldigt oklart). Testade blankt i morse och borde va på mellan ÄL+7-10. 

Första månaden vi försöker och jag håller redan på att bli galen. D-vitaminboastade den 12e. 

• Anonym (Önskanomnr6)
    NassaNisse skrev 2024-12-23 21:21:38 följande:

Jag ser, är det någon "färg" inte det eller bara en "skugga" ?
  • NassaNisse
    ersi12 skrev 2024-12-23 21:30:50 följande:
    Jag ser! Är det rosa eller grått? :)
    Jag ser det tyvär endast som på bilden? som en svag svag skugga? som att det finns nånting där liksom 
    har dock aldrig fått spökstreck på easy at Home tester nånsin 
  • NassaNisse
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-23 21:54:00 följande:
    Jag ser, är det någon "färg" inte det eller bara en "skugga" ?
    Bara som en skugga som på bilden, kan inte se nån färg alldeles för svagt 
  • Anonym (Önskanomnr6)
    NassaNisse skrev 2024-12-23 21:55:51 följande:
    Bara som en skugga som på bilden, kan inte se nån färg alldeles för svagt 
    Okej.  Men om dessa tester inte brukar ge spökstreck så bådar det ju bara positivt 🥰🥰🥰
  • NassaNisse
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-23 22:02:15 följande:
    Okej.  Men om dessa tester inte brukar ge spökstreck så bådar det ju bara positivt 🥰🥰🥰
    Jag hoppas! 🤞 
    detta va på em idag jag tog det
    ska ta i morgon bitti med morgonurin och hoppas !