• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Anonym (Önskanomnr6)
    NassaNisse skrev 2024-12-22 12:08:30 följande:

Hos mig va det definitivt ett spökstreck som dök upp hos mig igår? idag är det väldigt blankt ?. Men men 
    det är en del dagar kvar till bim iaf?. Finns inte mycket hopp i denna cykel men man hoppas ändå 🥰????🏻

Hur många dagar efter ditt senaste positiva ÄL test är du ? 
  • NassaNisse
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-22 12:37:27 följande:
    Hur många dagar efter ditt senaste positiva ÄL test är du ? 
    Enligt premom app dpo 5 
    och enligt flow dpo 6 :) 
  • Anonym (Önskanomnr6)
    NassaNisse skrev 2024-12-22 13:03:12 följande:
    Enligt premom app dpo 5 
    och enligt flow dpo 6 :) 
    Känns ju som väldigt tidigt så vänta ett par dagar , sedan är ju det lättare sagt än gjort för jag har ju inte lyckats vänta alls...
  • NassaNisse
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-22 13:16:45 följande:
    Känns ju som väldigt tidigt så vänta ett par dagar , sedan är ju det lättare sagt än gjort för jag har ju inte lyckats vänta alls...
    Ja, jag vet det är super tidigt! Men svårt att hålla mig ???? 
    man går och tänker och tänker och tänker, och känner efter alla symptom man kan tänkas känna :p super jobbigt! 
  • Anonym (Tjejhej)
    TrueResolution skrev 2024-12-22 00:53:46 följande:

För som har BIM mån/tis 23/24:e? hittar ingen BIM-lista på måååånga sidor i tråden 😅 Har testat senaste dagarna men fick senast lördagmorgon/natt ( vid "fyra-kissen" 😂) vad som ser ut som blank sticka. 

Börjar ge upp hoppet lite & känner bara FAN. Är på ÄL+10 ungefär och känner inte bara att det är en misslyckad månad utan ett misslyckat ÅR nu när man får vända blad där med 😭 
    Har verkligen verkligen hoppats på att få plussa detta året och helst nu till jul 😔 
    blir ett sista test imorgonbitti, söndag, sedan väntar jag isåfall in mensen. 

Hur går det för er andra med bim
    till julafton? 

Hade egentligen BIM imorgon 23/12 men igår kom mensen så kört denna månad. Otroligt trist men är tacksam att den kom lite innan jul så jag kan landa inget och ladda om för nästa omgång.. håller tummarna för dig och alla andra!
  • Anonym (Önskanomnr6)
    NassaNisse skrev 2024-12-22 13:29:25 följande:
    Ja, jag vet det är super tidigt! Men svårt att hålla mig ???? 
    man går och tänker och tänker och tänker, och känner efter alla symptom man kan tänkas känna :p super jobbigt! 
    Ja, jag håller på att bli knäpp här hemma 🤪🤪🤣🤣
  • Anonym (Önskanomnr6)
    brunbrallan skrev 2024-12-22 14:19:25 följande:

Hej!
    Får jag hoppa in här?
    BIM 30 december :)

Välkommen 🥰
  • Zozoi

Ni som plussat, har ni märkt av ökade flytningar mellan ägglossning och plus? Isåfall vilken typ av flytningar?

Det känns lååångt kvar tills man får testa, BIM enligt appen den 30/12 🥲

• Anonym (Karamell)
    Zozoi skrev 2024-12-22 09:49:37 följande:

Underbar dröm och vilken fin julklapp! Stort grattis 🥺❤️

Tack snälla 🥰