BIM december
Hej!
Får jag hoppa in här?
BIM 30 december :)
Hej!
Får jag hoppa in här?
BIM 30 december :)
Jag fick fast gubbe på cb advanced ägglossningstest i söndags den 15/12, så jag räknar med att ägglossningen skedde typ den 16e. Så jag är väl runt ÄL+6, jag tänkte att jag ska börja testa på juldagen 😊
Även monitorn verkar ha växlat över nu!
FF ändrade äl- dag på mig till en dag senare, så att jag är äl+3 idag istället. Drygt men det känns mer som det stämmer med mina äl-symptom :)
BIM har den satt till 31 december nu. Spännande!
Jag vet inte hur jag känner mig egentligen. Har som ingen magkänsla heller så detta kan nog gå hur som helst.
Mys hade vi dagen innan äl och på äl-dagen så chanserna borde vara goda iaf!
Skulle vi lyckas med detta blir det mitt sista barn! Har 2 sen tidigare:)
Grattis allihopa och god jul!
Tog ett test imorse, som var helt blankt. Dock så visar appen att jag inte har BIM förrän 30/12 och jag har inga testa tidigt tester hemma. Så kanske för tidigt. Men ändå blir man ledsen när det enda man vill är att få sitt efterlängtade plus 😢
Ni som har BIM i närheten av mig, har ni börjat testa än eller avvaktar ni?
Testade imorse igen med vanligt gravtest och inte testa-tidigt och det var blankt. Dock beräknad mens 30/12. Är det helt kört tros eller finns det faktiskt möjlighet att ha blankt idag men ändå plussa? Känns så tråkigt att eventuellt inte få sitt efterlängtade plus denna månaden heller 😢
Bim idag och tog första digitala ❤️
Känner mig pckså deppig idag. Äl+9 och testade minus.. bläää. Hade hoppats på åtminstone antydan till något men icke.
Vi får väl fira in nya året med mens, haha!