Zozoi skrev 2024-12-19 09:41:53 följande:
Ja det känns ändå som en liten tröst att han sa att vi har goda chanser att bli gravida igen på naturlig väg. Men jag blir ändå frustrerad och rädd att jag inte ska få se ett plus igen. Tänk vad fint om vi plussar denna månaden.
Jag hoppas innerligt att ni snart får ett plus och slipper söka hjälp. Hur gamla är ni, du och din sambo?
Jag vet inte riktigt när jag ska börja testa, vill inte börja testa FÖR tidigt heller. Men känslan säger att jag vill börja testa på juldagen kanske. När ska du börja testa? 😊
Ja såklart, jag tror absolut att ni kommer få se ett plus igen. Ni har lyckats innan och tror absolut det kommer gå för er igen, hoppas du får en fin julklapp denna månaden💝
ja det hade varit så skönt om man sluppit söka hjälp men jag är ändå inställd varje månad på att mensen kommer för vill inte bli för besviken även fast jag såklart blir det. Men när BIM närmar sig så får jag alltid ett nytt hopp om att kaaanske går denna månaden😂
vi är 25 båda två, så har ju åldern på vår sida så att säga men de verkar inte hjälpa 😂
nej jag känner samma sak, vill inte börja testa för tidigt men har oxå funderat på juldagen. Dock har jag inga testa tidigt hemma så vet inte om jag bara slösar test då och det känns så dumt. Min app säger 30/12 men jag tror 28/12 så vet inte riktigt vilken dag som är rimlig att testa tidigare o ha en ärlig chans att se ett plus