BIM december
1/12 - pfk1991
2/12 - RainbowFamilyDreams
5/12 - Anonym (Lantisen)
7/12 - Errorika
7/12 - MG98
16/12 - Malines
18/12 - barntokiggg
18/12 (anonym) önskanomnr6
23/12 - Karamell
24/12 - Björkskogen
26/12 - Monki19
31/12 - TrueResolution
Hej på er som använder premo-appen. Har ni gratisversionen eller har ni köpt premium? Har inte riktigt förstått vad jag ?vinner? på att köpa premium, vill mest bara tracka ägglossningstester, tempar ej.
Hej på er som använder premo-appen. Har ni gratisversionen eller har ni köpt premium? Har inte riktigt förstått vad jag ?vinner? på att köpa premium, vill mest bara tracka ägglossningstester, tempar ej.
Tack för svar😅tänk hur en app kan sätta griller i huvudet på en!
Ny på det här med tempning! Vaknade inatt kl 02:35 och tog en temp direkt = 36,19 grader. Somnade om och vaknade igen kl 5:35 tog tempen igen = 36,33 grader. Vilken temp gäller?
Fick min efterlängtade peak för ägglossning igår tidig eftermiddag och väntade på att få mysa med sambon igår kväll. Det gick inte som förväntat men det blev istället lyckat mys idag 😬😅
Planerar för eventuellt mer mys senare ikväll eller eventuellt imorgon bitti. Sen får vi bara hålla tummarna 🥹 och ta paus från pressen att mysa 😅
Känner mig lite kluven femte månaden med försök och första månaden jag tempar... förstår mig inte på det här med temp och se på diagram osv..tycker nästan det stressar mer och dessutom tyder dem på ingen ägglossning, fast i ena appen står det att ägglossning skett. Så förvirrande! Mensen är beräknad om fem dagar. Tappen är helt stängd sen igår så egentligen borde diagram visat på ägglossning. Jaja får väl bara vänta in och vänta tills det är min tur 🙁. En app som säger äl+8 och de andra två appar säger ingen ägglossning skett.
Nämen haha nu citerade jag till helt fel?? Familjeliv är inte min vän🥲🥲🥲
Hej! Jag har BIM på julafton(femte försöket).. såå spännande. Men nu till ett litet problem.. ska ha uppesittarkväll med mina bästa vänner + min sambo och vet inte hur jag ska komma undan med att inte dricka.. vill ju inte dricka ifall att man skulle få det där plusset. Har tänkt hälla över alkoholfritt bubbel i en bubbelflaska men är så nervös att bli påkommen. Och vad ska jag säga då? Jag är kanske gravid fast jag vet inte? Har nån någon bra idé hur jag kan göra?
mvh Tjej som verkligen hoppas på en liten julklapp <3
ÄL+9 och helt blankt tidigt test. Inga direkta symtom heller :( Ville ge min sambo en fin julklapp men förhoppningsvis kommer det på BIM 26-27/12
Vad hände med min kurva imorse liksom? CD10, negativt test imorse med. När jag googlar så får jag olika svar att det kan vara implantationsdip som är normal CD8-10 och på andra sidor står det att det är en sen implantation om det är CD10 och att det inte skulle vara bra :(
Har lite molvärk, igår var jag väldigt trött i ländryggen på kvällen men så hade jag några tunga patienter igår
Stooooet grattis! 🥰
vilken dag efter äl plussa du? :)
Grattis!
Tog två nya test imorse, inga tecken till positivt idag :( Det var två easy@home som man kan ta tidigt. Hade ägglossning 14/12 och BIM ÄR 28/12.
Fick ju positivt med Clearblue digitala igår (tidigt) + stickor :(
Är livrädd att det är en kemisk graviditet. Usch vad dum man känner sig nu