• Brmbiii

BIM december

Jag går med i denna tråden, vi hoppas på ett plus denna månaden🙈
    är 1 dag sen på mensen men vågar inte ta ett test än, tror jag tar ett efter nyår ???? då vi nyligen fick ett tidigt missfall och det var så jobbigt❤️

Hade knappt några symptom då och inte nu heller.
    har mått lite illa under dagarna (de senaste 2-3 dagarna) men har också varit sjuk så kanske därför? 
    också haft lite ont i magen men inget molande som mensvärk så vet inte om de är ett symptom eller om jag bara har varit lite dålig i magen 😂 för det är jag också 😂
    har inget ont i brösten eller något sånt

• Brmbiii

Jag testade igårkväll runt 20-21:30 trots att jag precis skrivit till er att jag skulle vänta till efter nyår 🙈 helt blankt det var bim +1 tror jag, hoppas att det var för att jag testade på kvällen och inte på morgonen 🙈 
    viöl fortfarande vänta med att testa pga. Inga symptom och orolig för mf 🥺

• Brmbiii
    Zozoi skrev 2024-12-28 20:27:00 följande:

Om du klarar att hålla dig så håll dig till efter helgen. Om du ska testa imorgon så ta ett på morgonurin. Håller tummarna för dig 🙏

Jaa precis tack, ska   försöka hålla mig till efter nyår 🥺 ska göra mitt bästa att hålla mig, ingen mens än iallafall 🙏🏼
    håller tummarna för oss alla 💖
  • Brmbiii

Blir jätte förvirrad, har ganska mycket flytningar nu och de är som äggvita (precis som de ska vara vid ägglossning) kan min cykel vara hel konstig och ha ägglossning igen eller kan man ha det om man är gravid eller precis innan mens? Borde ha fått mens 26/12 (men inget) och enligt flo Hade jag ägglossning runt den 11/12? (har haft missfall så vet inte riktigt hur min cykel är men hade ?vanlig mens? 28/11-1/12) 🤔

• Brmbiii
    AngelicaLof skrev 2024-12-28 21:55:44 följande:

Bim idag och tog första digitala ❤️

gratiis!!! ❤️❤️❤️

Svar på tråden BIM december