• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Anonym (Önskanomnr6)
    Anonym (Åvt) skrev 2024-12-30 10:50:19 följande:
    Det är supervanligt utomlands att få det ☺️ vilken region bor du i? Jag har försökt få tag i en klinik som vill hjälpa mig med progesteron.
    Har du provat moodmamas progestoron kräm? Om du ändå vill ha progestoron 💕
  • Anonym (Åvt)
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-30 11:03:55 följande:
    Har du provat moodmamas progestoron kräm? Om du ändå vill ha progestoron 💕
    Ne jag vill inte ta det utan läkare och blodprov så jag inte ställer till något istället ☺️ 
  • mo4s
    Anonym (Åvt) skrev 2024-12-30 10:50:19 följande:
    Det är supervanligt utomlands att få det ☺️ vilken region bor du i? Jag har försökt få tag i en klinik som vill hjälpa mig med progesteron.
    Stockholm 😊 Jag ringde och frågade barnmorskan och hon sa att det var gynekologer som gör den medicinska bedömningen och skriver ut i så fall.
  • Zozoi

Har några billiga graviditets-stickor hemma från Shein, ingen aning om hur pålitliga dom är. Tycker mig eventuellt ana något väldigt väldigt svagt, men ser mer ut som spök.

Mina vanliga stickor jag beställt finns att hämta på instabox så det gör jag i eftermiddag. Tar ett nytt test imorgon bitti.

Känslan idag är tyngd i livmodern, men fortfarande ingen mens i sikte. Vi får se helt enkelt 🙈

• mo4s
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-30 09:44:49 följande:
    Det är nog inte "vanligt". Men om man haft missfall så kan man bli hjälpt av progestoron.  Därav får du nog dessa, som en skjuts på vägen 💕
    Tack! Jag ringde även barnmorskan för att rådfråga och hon sa samma sak. Så det är väl bra att ta dessa! 
  • brunbrallan

Äl+10 här idag.
    Fick nog spök på cb early med morgonurin.
    Tempen har droppat.
    Känns kört :(

• Addy99

Såhär ser min bergochdalbana ut 😂 känns inte så lovande. Men fortfarande ingen mens.

• Anonym (Önskanomnr6)
    mo4s skrev 2024-12-30 13:14:08 följande:
    Tack! Jag ringde även barnmorskan för att rådfråga och hon sa samma sak. Så det är väl bra att ta dessa! 
    Lycka till 💕