• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Anonym (E)

Idag dök min mens upp💔

Hoppas alla får en fin nyår och gott nytt år ✨💫

• Zozoi

Vet inte hur bildkvalitén ser ut för er, men jag ser ett andra svagt streck. Ser ni det också? 😳
  • NassaNisse
    Zozoi skrev 2024-12-31 09:03:46 följande:

Vet inte hur bildkvalitén ser ut för er, men jag ser ett andra svagt streck. Ser ni det också? 😳
    Jaadå jag tycker jag skymtar ett streck! 🥰 va fantastiskt! Grattis!! Har du känt av nånting? 
  • Zozoi
    NassaNisse skrev 2024-12-31 09:11:13 följande:
    Jaadå jag tycker jag skymtar ett streck! 🥰 va fantastiskt! Grattis!! Har du känt av nånting? 
    Vet inte om min ägglossning eventuellt inträffade något senare än vad jag trott, för det känns som att plusset borde vara starkare annars. Blir lite orolig.

Jag har haft tvärt emot vad jag brukar egentligen, har inte haft ömma bröst denna gång innan mens. Har varit extremt trött (men det antar jag är pga allt julstök) och har haft mycket flytningar. Men annars ingenting. Väldigt hungrig 🥲

Vet inte om jag vågar vara glad än om jag ska vara ärlig, måste nog avvakta och ta nytt test om typ två dagar för att se så det inte är ett spök ❤️
  • Anonym (Önskanomnr6)
    Zozoi skrev 2024-12-31 09:03:46 följande:
    Jag tycker mig kunna se ett. Hur många dagar efter ÄL är du?
  • Anonym (Önskanomnr6)
    Zozoi skrev 2024-12-31 09:16:29 följande:
    Vet inte om min ägglossning eventuellt inträffade något senare än vad jag trott, för det känns som att plusset borde vara starkare annars. Blir lite orolig.

Jag har haft tvärt emot vad jag brukar egentligen, har inte haft ömma bröst denna gång innan mens. Har varit extremt trött (men det antar jag är pga allt julstök) och har haft mycket flytningar. Men annars ingenting. Väldigt hungrig 🥲

Vet inte om jag vågar vara glad än om jag ska vara ärlig, måste nog avvakta och ta nytt test om typ två dagar för att se så det inte är ett spök ❤️
    Det låter som mina symptom.  Ta ett nytt om några dagar ❤️❤️
  • Zozoi
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-31 09:47:49 följande:
    Jag tycker mig kunna se ett. Hur många dagar efter ÄL är du?
    Lite oklart då min cykel diffar lite. Men enligt clearblue ägglossningstest fick jag fast gubbe den 15/12 och då räknas väl ägglossningen ske inom 48 timmar.

Så säg att jag är iallafall 14 dagar efter ägglossning, om det nu var så att kroppen ägglossade då. Den kanske ägglossade senare. Jag tempar inte eller så.

Får helt enkelt avvakta, om mensen dyker upp. Annars får jag ta nytt test om 2-3 dagar 😊❤️
  • Addy99

Åh håller tummarna för dig Zozoi!!! 😍

Fick min mens imorse, så nu blir det nya tag nästa månad istället 💖

• Zozoi

Så tråkigt att höra att mensen dök upp idag för er NassaNisse, Anonym (E) och Addy99 💔 Håller verkligen tummarna för ett plus för er nästa månad. Stor kram!

Vet faktiskt inte vad jag ska tro om mitt test, tror mer och mer på att det eventuellt är spökstreck 😭

• mothertotwo

Vill hälsa alla ett gott nytt år. 🥂 

Ingen mens i sikte för min del. CD 38 idag. Igår när jag kollade tappen så fick jag typ en prick rosa, men helt borta igen. 
    Alla symtom på svullna och ömma bröst samt lätt molnande mensvärk är helt borta. Testade negativt den 29 decemeber. Vet inte om jag ska avstå från alkohol idag eller vad. Känner mig lite kluven. Vad hade ni gjort?