• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • NassaNisse
    Zozoi skrev 2024-12-30 18:11:33 följande:

Någon mer som testat idag? Hur går det för er andra? 😊

Höll mig inte till mitt eget löfte och testa ändå, nu på kvällen dock 😂 äl+13 negativt och ingen mens i sikte här men känns väldigt kört för mig :p 
    för dig då? 
  • Zozoi
    NassaNisse skrev 2024-12-30 18:19:47 följande:
    Höll mig inte till mitt eget löfte och testa ändå, nu på kvällen dock 😂 äl+13 negativt och ingen mens i sikte här men känns väldigt kört för mig :p 
    för dig då? 
    Jag testade imorse och tyckte att jag skymtade något extremt svagt, om det ens fanns där. Eventuellt spök.

Ingen mens än här heller men har svårt att hålla hoppet uppe. Det känns ju som gravtestet hade visat tydligt plus idag om det skulle vara något 💔
  • NassaNisse
    Zozoi skrev 2024-12-30 18:48:00 följande:
    Jag testade imorse och tyckte att jag skymtade något extremt svagt, om det ens fanns där. Eventuellt spök.

Ingen mens än här heller men har svårt att hålla hoppet uppe. Det känns ju som gravtestet hade visat tydligt plus idag om det skulle vara något 💔
    Spännande! hoppas du får ett plus i morgon! Du får uppdatera hur det går 🥰
  • brunbrallan
    Zozoi skrev 2024-12-30 18:48:00 följande:

Jaa samma här.
    Blä!
  • Anonym (E)
    Zozoi skrev 2024-12-30 18:11:33 följande:

Någon mer som testat idag? Hur går det för er andra? 😊

Jag tog ett test imorse, hade bara digitalt kvar hemma. o det var negativ? man blir så besviken😔 har ändå haft ett hopp om kaaanske för har/känner mig annorlunda denna cykeln. Har haft molvärk under dagen och tänkte flera gånger att nu kommer mensen men icke. Inte haft såhär lång cykel på flera månader. Sist va augusti tror jag. Har inte varit dålig i magen som jag brukar bli innan/under mens, haft extremt ont i brösten och mina ådror syns tydligare, är inte så extremt nere jag annars kan bli(förutom imorse när jag kände mig så dum som trodde något)😭
    Men får se om mensen väljer att komma ikväll eller inatt annars tar jag ett test imorgon bitti igen❤️
  • NassaNisse
    Anonym (E) skrev 2024-12-30 19:38:34 följande:
    Jag tog ett test imorse, hade bara digitalt kvar hemma. o det var negativ? man blir så besviken😔 har ändå haft ett hopp om kaaanske för har/känner mig annorlunda denna cykeln. Har haft molvärk under dagen och tänkte flera gånger att nu kommer mensen men icke. Inte haft såhär lång cykel på flera månader. Sist va augusti tror jag. Har inte varit dålig i magen som jag brukar bli innan/under mens, haft extremt ont i brösten och mina ådror syns tydligare, är inte så extremt nere jag annars kan bli(förutom imorse när jag kände mig så dum som trodde något)😭
    Men får se om mensen väljer att komma ikväll eller inatt annars tar jag ett test imorgon bitti igen❤️
    vilken dag är du? Jag upplever samma som du! Min längsta cykel någonsin på 27 dagar! Helt blanka test och bom i morgon :/ 
  • NassaNisse
    NassaNisse skrev 2024-12-30 19:44:23 följande:
    vilken dag är du? Jag upplever samma som du! Min längsta cykel någonsin på 27 dagar! Helt blanka test och bom i morgon :/ 
    37 * 37 dagar ska det stå! 
  • Anonym (E)
    NassaNisse skrev 2024-12-30 19:44:23 följande:

Är på dag 28 så har BIM idag. Har haft cykel på 35/37 dem månaderna jag testade rosenrot för min ägglossning blev senare av det. men har oxå haft 29 någon gång och sista tiden har jag 26 dagar. 

man blir så mind fucked 🤪 vill bara veta och jag försöker att inte tänka på de för mycket men guuuud vad jag övertänker och tänk om osv? 
    Ska mensen komma kan den fan komma nu så man kan börja ny cykel 😂

hur lång cykel brukar du normalt ha?

• Zozoi
    Anonym (E) skrev 2024-12-30 19:38:34 följande:
    Jag ska också ta nytt imorgon bitti om inte mensen kommer. Lycka till! ❤️
  • Anonym (E)
    Zozoi skrev 2024-12-30 19:50:19 följande:
    Jag ska också ta nytt imorgon bitti om inte mensen kommer. Lycka till! ❤️
    Lycka till du med! Håller tummarna ❤️