Inlägg från: Anonym (Hoppaspånr3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppaspånr3)

BIM december

Hej! Jag hoppar in I tråden. Jag hoppas på barn nr 3 nu. Jag fick missfall I november och har inte haft någon mens efter det, försökte mysa till vid ägglossning. Har oregelbunden mens då jag tog ur speial precis innan förra graviditeten. Men misstänker jag är på dag +11-12 efter ÄL. 
    Tog graviditetstest idag. Vad tror ni vågar man hoppas eller är det spöksträck?

• Anonym (Hoppaspånr3)

Jag har plusat på julafton, men har fortsatt tagit tester (easyhome) men tycker inte det blir så mycket starkare. Har ett digitalt som jag ska ta imorgon, men ska jag vara orolig? Senaste var missfall I november och är rädd för samma igen

❤️?????

• Anonym (Hoppaspånr3)
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-28 10:11:07 följande:
    Jag tycker att man ser en ökning. Har du passerat BIM ?
    Ja jag tror jag har det, hann inte få mens mellan missfallet och denna så är osäker på när jag egentligen ska ha BIM. Innan graviditeten hade jag spiral i över 1 år. Men hade positiv ÄL 12/12
  • Anonym (Hoppaspånr3)
    Nanathalie skrev 2024-12-28 17:32:39 följande:
    Ta ett digitalt eller ett cb early/plus.

Jag ser en ökning, mitt ser ut såhär på äl+17 från easy at home. Tycker dem är svåra att se ökning på faktiskt! Cb är dock klockrent. Skickar med en bild på dagens cb också. 
    Mm jag har precis köpt ett digitalt som jag ska ta imorgon. Om denna oro kan lägga sig skulle det vara bra! 
    Ska försöka få till ett VUL i v 6-8 för och se att det utvecklas som det ska
  • Anonym (Hoppaspånr3)

Tog ett digitalt nu på morgonen, så nu tänker jag försöka tänka jag väntar barn inte missfall men det är svårt ❤️

Håller tummarna för er som inte fått ert plus än ❤️

• Anonym (Hoppaspånr3)

Räknar med missfall igen nu, såhär ser mina gravtest ut nu. Det starkaste är för 3 dagar sedan de två i mitten igår o sen sista idag 🥺💔
    Gjorde vul i torsdags och såg bara förtjockad slemhinna och blod hcg  var 102. Ska göra nytt ultraljud nästa vecka och nytt hcg. Hoppas det inte är utomkvedshavandeskap bara ❤️

Svar på tråden BIM december