• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • LokaHallon88
    Är detta spökstreck eller kan det vara något?
    Alla bilder är fotade inom "testtiden", dvs 5 min.

• Anonym (Tjejhej)
    Annpor skrev 2024-12-18 12:22:12 följande:

Äl +11 idag och brukar tidigare graviditeter testar plus på dag 9 efter äl. Har haft sån fruuuuukransvärd som mensvärk och ömmande bröst senaste 5 dagarna så jag vet inte vad. Brukar alltid få mens på dag 10, men som sagt dag 11 idag. Tempen har inte dippat än. Man absolut HATAR ju denna tid, när man står med ett ben i ?jag kanske är gravid? och andra benet i ?nej, mensen kommer nog vilken dag som helst?. 

Men mina bröst?. Oh my god vad dom ömmar. 
    Ställer in mig på mens? 💔

Har också extremt ömma bröst, vilket jag brukar få innan mens? men det känns annorlunda för mig denna gång. Vill ju så gärna, håller tummarna
  • TrueResolution

Vi tar nya tag imorgon och testar! 🙏🏻😮?💨

Nanathalie skrev 2024-12-18 10:28:00 följande:
    Äsch, jag är likadan. Man testar för att det är spännande och man hoppas ju att nu händer det äntligen. Vi kör på imorgon också, då kanske det vänt!
  • Nanathalie
    NadjaF skrev 2024-12-18 11:30:42 följande:
    Men så sjukr! Tog test nu och vet inte om jag är knäpp men ser en sååån super super svag skugga omöjlig å få på bild😂
    Ser positivt ut enligt mig trots dålig kvalitet 😁
  • NadjaF
    Nanathalie skrev 2024-12-18 13:45:54 följande:
    Ser positivt ut enligt mig trots dålig kvalitet 😁
    Åh blir så fundersam får testa i morgon med🙈
  • Nanathalie
    NadjaF skrev 2024-12-18 15:43:03 följande:
    Åh blir så fundersam får testa i morgon med🙈
    Ja gör så! Jag testade som sagt negativt idag så jag fortsätter jag med under resten av veckan.😅
  • Anonym (Tjejhej)

Kom hem och tog ett tidigt test. Blankt, så nu känns det typ kört för mig. Då blir det 4 månaden, vilket inte är länge för vissa, men känns som en evighet när man längtar :/ ÄL+9 idag 

• Anonym (E)
    Anonym (Tjejhej) skrev 2024-12-18 17:06:29 följande:

Kom hem och tog ett tidigt test. Blankt, så nu känns det typ kört för mig. Då blir det 4 månaden, vilket inte är länge för vissa, men känns som en evighet när man längtar :/ ÄL+9 idag 

Förstår besvikelsen, hoppas mensen inte kommer och du får ett positivt iaf. När har du BIM?

vi är själva inne på vårt 15e försök och har inte fått något positivt alls under denna tiden, det tar hårt på en och man bryter ihop då och då.

• NassaNisse

Här spelade nog min kropp mig ett spratt denna cykel, ägg lossningen va (precis som ni sa) nu, ?försenad? med 8 dagar!! Fick inte till nått bra mys heller tyvärr så mina förhoppningar på denna cykel är minimala 😢 
    känns super jobbigt att behöva vänta extra länge på mensen än vanligt (då det inte har hänt förut) 
    går in på 10:e försöket i januari 😩 
    jag är ändå 33 så känner mig stressad inför detta barnaskapande! tänk att det skulle vara så svårt/jobbigt 
    känns lite misslyckad och uppgiven! förlåt för nedstämdheten men man känner hopplösheten smyga sig på ❤️

• Zozoi
    Anonym (E) skrev 2024-12-18 18:07:39 följande:

Förstår besvikelsen, hoppas mensen inte kommer och du får ett positivt iaf. När har du BIM?

vi är själva inne på vårt 15e försök och har inte fått något positivt alls under denna tiden, det tar hårt på en och man bryter ihop då och då.

Vi har också försökt länge nu för att få syskon, över ett år. Har inte heller fått något positivt graviditetstest under all den tiden. Känner fullständig hopplöshet från och till och ibland känner jag mig jätte hoppfull. Hade ägglossning i söndags, så nu är det en ?lång? väntan innan jag kan börja testa 🥺❤️
Svar på tråden BIM december