TrueResolution skrev 2024-12-16 21:11:53 följande:
Även om det är en vecka kvar till BIM idag är det nervösa ÄL-tester varje dag nu då kroppen 80% av månaderna brukar misslyckas med ägglossning första gången och sedan försöka igen utan lika lång förvarning andra gången.
Ännu har jag inte fått något mer positivt ÄL-test eller stegring sedan förra veckans positiva vilket ändå ger hopp! Isåfall har vi prickat på myset bra och dessutom slipper man förlänga väntan till BIM. *ta-i-trä* 😮?💨😂
hoppas hoppas en andra ägglossningsomgång håller sig borta denna månad & att man kan få ett plus på BIM till lillejul 🙏🏻
Hur går det för er andra?
Ni som har BIM kring jul, ska ni testa tidigt eller vänta och eventuellt få överraskning eller besvikelse på julafton? 😊
Samt ni som HAR plussat, när började ni känna av att det var något annorlunda?
börjar faktiskt bli riktigt nervös denna gången 🙈
Jag började känna på riktigt att något var på tok ÄL+8 när jag fick molande värk som var som mensvärk fast mycket mildare, som även strålade ut mot ländryggen. Hade sån värk i ländryggen att jag fick ta fram min värmekudde! Sån värk har jag vanligtvis bara när jag har feber vilket jag inte hade. ÄL + 16 (vecka 4+2) idag och har fortfarande mild mensvärk främst på kvällarna och ibland lite känningar i ryggen 😊