• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-15 22:11:53 följande:
    Ja, jag förstår det.  Känslan av att man vet att man går runt med något som är dött inne i kroppen äter upp en. Beklagar verkligen.  
    Tack <3
  • mothertotwo

Tjejer, den har nu bekräftats och det är inte helt omöjligt att det kan bli något med tanken på myset dagen innan. 🤩 Den 12 ägglossning på cd 19 😊
  • Lorainza

BIM är nu här, och tog ett Clearblue nu på morgonen som visade ett svaaagt streck. Fick upp hoppet och tog ett digitalt som visade ?Inte gravid?. 😩

Gissar att det bara var ett spökstreck då på det första, så får vi väl se om mensen dyker upp. 

• Nanathalie
    mothertotwo skrev 2024-12-16 06:03:38 följande:
    Tjejer, den har nu bekräftats och det är inte helt omöjligt att det kan bli något med tanken på myset dagen innan. 🤩 Den 12 ägglossning på cd 19 😊
    Yayy!! Håller tummarna!
  • Nanathalie
    Lorainza skrev 2024-12-16 07:07:02 följande:

BIM är nu här, och tog ett Clearblue nu på morgonen som visade ett svaaagt streck. Fick upp hoppet och tog ett digitalt som visade ?Inte gravid?. 😩

Gissar att det bara var ett spökstreck då på det första, så får vi väl se om mensen dyker upp. 

Jag har själv fått spökstreck. Suger. Hur många dagar efter äl idag? Kan ju vara för tidigt med digitalt 🥰
  • mothertotwo
    Nanathalie skrev 2024-12-16 07:22:52 följande:
    Yayy!! Håller tummarna!
    Tack Oskyldig Vi går verkligen hack i häll på varandra😂 
  • Anonym (Önskanomnr6)
    Lorainza skrev 2024-12-16 07:07:02 följande:

Hoppet lever. Vissa av de med streck är känsligare än den som ordagrant säger Gravid eller inte gravid. 
  • mo4s

Fler som haft tidiga mf? Har ni fått komma in på gynkontroll/UL tidigt? I så fall i vilken vecka?

Jag går in i vecka 5+0 på JULAFTON och vecka 6+0 på NYÅRSAFTON 😅Så ringde redan nu för att kunna få en tid så snabbt som möjligt med tanke på röda dagar och semestrar.

Jag fick en tid 30/12 då är jag i vecka 6 (5+6), visst borde det räcka för att kunna se något? 

I oktober fick jag ett mf i vecka 7, utvecklades inte mer än en hinnsäck, som såg ut att ha avstannat i vecka 6... så hoppas verkligen på en gulesäck åtminstone och gärna ett litet hjärta som slår..

Vet inte heller om jag vågar boka tid för inskrivning, eller om jag ska vänta till efter ultraljudet?

• mothertotwo
    mo4s skrev 2024-12-16 09:18:30 följande:

Fler som haft tidiga mf? Har ni fått komma in på gynkontroll/UL tidigt? I så fall i vilken vecka?

Jag går in i vecka 5+0 på JULAFTON och vecka 6+0 på NYÅRSAFTON 😅Så ringde redan nu för att kunna få en tid så snabbt som möjligt med tanke på röda dagar och semestrar.

Jag fick en tid 30/12 då är jag i vecka 6 (5+6), visst borde det räcka för att kunna se något? 

I oktober fick jag ett mf i vecka 7, utvecklades inte mer än en hinnsäck, som såg ut att ha avstannat i vecka 6... så hoppas verkligen på en gulesäck åtminstone och gärna ett litet hjärta som slår..

Vet inte heller om jag vågar boka tid för inskrivning, eller om jag ska vänta till efter ultraljudet?

Det kan vara för tidigt att se, men man kan också se något. :)
  • Anonym (Tjejhej)

Imorse bekräftades äntligen min ÄL. Jag har så ont i brösten (vilket jag brukar få innan mens) men denna gång är det typ extremt? Hoppas på plus om en vecka Fast jag tror det är PMS symtom❤️

Svar på tråden BIM december