drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-13 21:33:50 följande:
Hej gänget!
inte varit aktiv på några dagar pga att mensen kom 11/12, 1 dag efter BIM. Något som jag dock upplever som konstigt är att jag dag 1 blödde rätt så mycket och hade en del mensvärk. Dag 2 blödde jag också normalt men hade ingen mensvärk alls. Idag har jag totalt sett knappt fyllt en tampong tror jag, har i princip inte blött något alls? Vanligtvis blöder jag ändå en del i 4-5 dagar. Vet någon vad detta kan bero på?
Var med om samma sak förra månaden med min mens. På CD8 började mina värden balla ur (temp, vilopuls steg osv) och tog sedan ett gravtest två dagar senare som visade svagt positivt 😅
Sedan på CD13 fick jag väldiga smärtor och började sedan få rosaröda flytningar i några dagar samtidigt som gravtesten blev svagare.
På dagen jag testade positivt så mös jag och sambon pga tog också ett ÄL-test som blev positivt SJUKT fort, gravtestet tog sina 5 mintuer på sig, så såg det efter myset. Så antagligen så fick jag ägglossning dagarna där efter för mina test gick först ner i styrka sen började dem öka och blev starkare än dem någonsin vart innan.
Men missfall igen i fredags.. efter ha vart hos gyn tre gånger senaste två veckorna och tagit blodprov och gjort VUL då jag haft lite ensidig Smärta samt HCG har inte stigit som det ska.