• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Anonym (Önskanomnr6)
    mo4s skrev 2024-12-16 09:18:30 följande:

Fler som haft tidiga mf? Har ni fått komma in på gynkontroll/UL tidigt? I så fall i vilken vecka?

Jag går in i vecka 5+0 på JULAFTON och vecka 6+0 på NYÅRSAFTON 😅Så ringde redan nu för att kunna få en tid så snabbt som möjligt med tanke på röda dagar och semestrar.

Jag fick en tid 30/12 då är jag i vecka 6 (5+6), visst borde det räcka för att kunna se något? 

I oktober fick jag ett mf i vecka 7, utvecklades inte mer än en hinnsäck, som såg ut att ha avstannat i vecka 6... så hoppas verkligen på en gulesäck åtminstone och gärna ett litet hjärta som slår..

Vet inte heller om jag vågar boka tid för inskrivning, eller om jag ska vänta till efter ultraljudet?

Om du vill vara helt 100 på att få se något så hade jag bokat i v. 6+0 
  • mo4s
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-16 13:20:40 följande:
    Om du vill vara helt 100 på att få se något så hade jag bokat i v. 6+0 
    Enligt receptionisten så skulle jag vara det då, men endast beräknat på senaste mensens första dag. Kände inte att jag ville eller orkade dra upp egna beräkningar 😅

Antagligen får vi komma tillbaka om de inte ser hjärtslag. Gulesäcken borde synas iallafall och det är ju mer än förra gången 🙏🏼
  • Zozoi

Fick blinkande gubbe på CB lila i lördags, fast gubbe igår. Vi myste både i lördags och igår och ska mysa ikväll med. Ska vi vara nöjda med det eller fortsätta in en bit i veckan med? Hur hade ni tänkt? 😊

• Anonym (janey)

Hade bim igår enligt flo. Har oregelbunden mens så svårt att säga. Inget positivt test iaf. Inte haft någon pms som jag brukar, idag har jag liiiite ont i bröstvårtan. Brukar alltid ha ont i brösten innan mens. Eller lite gråtig är jag.  Men mitt underliv är ju lite oförutsägbart 😛

• Anonym (S)

Hoppar in här i tråden, har BIM på fredag den 20de. 
    Har haft en del kramper sedan 10 och 11 dagar efter ägglossning och idag kom detta upp. Testet underst är från 10 dagar efter ÄL och den översta är från idag, 11 dagar efter ÄL. Ser ni något? 

• Anonym (Åvt)
    Anonym (S) skrev 2024-12-16 18:42:18 följande:

Har haft en del kramper sedan 10 och 11 dagar efter ägglossning och idag kom detta upp. Testet underst är från 10 dagar efter ÄL och den översta är från idag, 11 dagar efter ÄL. Ser ni något? 

De är positiva ☺️
  • Anonym (S)
    Anonym (Åvt) skrev 2024-12-16 18:43:23 följande:
    De är positiva ☺️
    Åh tack för svar! Hoppas verkligen det! Ska testa igen imorgon och ta digitalt på fredag! 👍
  • Nanathalie

Positivt!
  • Nanathalie
    Zozoi skrev 2024-12-16 14:51:01 följande:

Fick blinkande gubbe på CB lila i lördags, fast gubbe igår. Vi myste både i lördags och igår och ska mysa ikväll med. Ska vi vara nöjda med det eller fortsätta in en bit i veckan med? Hur hade ni tänkt? 😊

En dag till skadar inte, sedan hade jag nog vilat 😂 ni har legat i bra måste jag säga!
  • Zozoi

Jag ser absolut ett andra streck där, vågar mig nog på ett grattis! 🥹🙏

Svar på tråden BIM december