• Anonym (S)

BIM december

Hoppar in här i tråden, har BIM på fredag den 20de. 
    Har haft en del kramper sedan 10 och 11 dagar efter ägglossning och idag kom detta upp. Testet underst är från 10 dagar efter ÄL och den översta är från idag, 11 dagar efter ÄL. Ser ni något? 

• Anonym (S)
    Anonym (Åvt) skrev 2024-12-16 18:43:23 följande:
    De är positiva ☺️
    Åh tack för svar! Hoppas verkligen det! Ska testa igen imorgon och ta digitalt på fredag! 👍
  • Anonym (S)
    Anonym (ML) skrev 2024-12-17 07:05:31 följande:

Hjälp mig 😣 Jag fick en nidblödning på ÄL +8 och testade positivt BIM-1 med graviditetskollens test. 

Köpte apotekets igår och testade på dagen och fick ett svagt sträck på BIM+2.

Tog ett till nu på morgonen BIM+3 och då syns det knappt, borde det inte bli starkare? Är det ett tidigt missfall på G eller hur ska jag tolka det? 🥺

Tyvärr har jag bara dåliga erfarenheten av när testerna blir ljusare, men det kan också vara Hook effekten.. prova att spä ut urinet med vatten och se om de blir starkare
  • Anonym (S)
    Anonym (A3) skrev 2024-12-17 13:05:46 följande:

Hej
    min mens är beräknad den 23 dec, hade ägglossning den 8 december. har två barn och när jag blev gravid men mina barn så fick jag nidblödning 10 dagar efter ägglossning. Har inga tecken på gravidet och känner gråten i halsen, har starkt ångest över det. Vi har försökt i fyra månader nu. Vet att det är inte länge men hur gör ni andra för att inte känner er besvikna.

finns det någon här som varit gravid flera gånger men inte fått nidblödning varje gång. 

förlåt om jag triggar igång något hos er 

Jag har varit gravid 5 ggr och aldrig fått en nidblödning, har bara ett barn då de andra varit missfall. Är nu gravid igen och fick ingen nidblödning denna gång heller 👍
  • Anonym (S)

Jag har troligtvis fått ännu ett missfall då mina tester blir svagare och svagare! Lycka till ni andra som har och kommer att plussa denna månad ❤️

Svar på tråden BIM december