TrueResolution skrev 2024-12-18 01:16:13 följande:
ÄL+8 imorgonbitti och det verkar som att kroppen absolut kunde ägglossa då testerna inte gett några nya utslag. Hoppas hoppas!! "testa-tidigt-testerna bränner hårt i badrumsslådan och man vill ju bara testa testa testa🙈🙈 Ska försöka hålla mig till torsdag/fredag iaf! Sedan har jag massor av tester att slösa fram till BIM.
Har dock inga känningar? Illamående vilket jag verkar vara i lutealfasen enligt senaste cyklerna, inte särskilt mycket mer flytningar, och inte direkt några krämpor annars?
Däremor fick jag i eftermiddags när jag skulle natta ettåringen ett jäkla huggande i magen på höger sida. Gick över på 10-15 minuter men kändes väldigt starkt. är det någon mellan-ÄL&mens-smärta eller? 😂 ja och så tröttheten men är så tidigt så jag tvivlar det skulle vara kopplat till en graviditet men man kan ju drömma 😮?💨🤞🏻
Jag tog ett negativt test imorse på äl+7. Jättetröttsamt. Har så mycket symtom, inte typ ömma bröst för det har jag verkligen 0 av. Men har ett illamående som började igår, jag vaknade av det inatt, och det sitter fortfarande i. Jag har mått illa tidigare cykler men det känns annorlunda denna gången på något sätt, kan bara äta saker som knappt smakar något för annars triggas illamåendet. Känns som lågt blodtryck, får som lock för öronen och mår överlag kasst. Jag är sjukt trött och har fått som ilningar, svag mensvärk, runt livmoder och äggstockar.
Gud vad symtom jag har. Det bara måste innebära ett plus nu äntligen. Vi har sagt att detta är sista månaden vi aktivt försöker. Jag kommer sluta med allt från januari, sluta tempa och ta ägglossningstester, låta det ske om det är meningen. Blir för stressad. 😭