• Hannabananas

BIM december

Plussade idag och har bim på söndag( vad jag tror)  Ett tydligt plus och det var ej med tidiga tester. 

Har haft ömma och större bröst och känt molande ( men ej ont) typ som spänningar där nere . Så misstänkte och kände att jag var gravid . Så plussade på äl+11, eftersom det var ett tydligt plus så borde det synts redan igår på äl+10

superglad då jag fick missfall i juli. Lycka till ni andra 

• Hannabananas
    NassaNisse skrev 2024-12-05 13:17:06 följande:

Ååå så roligt! Grattis!! Hur länge har ni försökt? ❤️🙏

Detta blev 3:e försöket efter missfallet, innan var det försök nr 2 som tog men tyvärr inte ville stanna kvar. Är 4:e barnet och är 39 år. Skrattande
  • Hannabananas
    NassaNisse skrev 2024-12-07 19:32:48 följande:

Grattis ni som plussat! 🥰 hoppas på min tur denna månad 

första dagen med blinkade gubbe på cb digital (lila) så nu blir det fullt med mys!  
    ni som kört med det? Hur många dagar blinkande gubbe får ni innan fast gubbe? 

Jag har kört med dessa i flera omgångar, längre tillbaka kunde jag ha upp till 6-7 dagar med blinkande innan fast gubbe. men oftast har jag haft 1-3 dagar blinkande innan fast. ☺️ dessa test har hjälpt mig pricka rätt flera gånger 
  • Hannabananas
    Anonym (Oliven) skrev 2024-12-09 09:33:17 följande:

Tog ett till test nu 4 h senare och fotade i dagsljus! 

tror jag kanske precis plussade 🥹

Jag ser ett svagt streck till ☺️ grattis
  • Hannabananas
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-10 09:40:17 följande:

BIM idag, tog ett test igår som jag la ut här (Där jag såg ett streck, vet dock ej om det var svagt pos eller kontrollinjen som syntes). Fått liiiiite spottings idag, så vi får se om det blir mens av det eller om det stannar såhär. 

symptom:
    -kan inte sova??? Och när jag väl somnat och sovit bra så är jag så otroligt trött ändå
    -kissar ofta 
    -lätt molvärk (håller sig på en sida av tjejmagen åt gången, mensvärk brukar kännas i hela magen)
    -ont i ryggslutet, brukar väldigt sällan ha det vid mens
    -tror att mina bröst kommer explodera snart (brukar vara så vid mens också, så denna är 50/50)
    -har konstiga cravings, främst på typ pizzasallad och picklad rödlök?? Så konstigt haha 
    -känner mig lite halvfebrig till och från, men känner mig inte sjuk i övrigt

Blir galen av detta, vill så gärna att det ska vara vår tur nu, men har halvt gett upp som jag skrivit tidigare :/

kan inte ni som varit gravida innan/precis plussat dela mer er av era tidiga symtom?????

jag fick äl+ 8  molande och rosa flytning sen började jag få ömma bröst, smått illamående och obekväm. var väldigt spänd där nere med men aldrig nån värk.  Plussade på äl+11. 

jag brukar annars få ont innan mens och mellanblödningar men inget av det så misstänkte att det lutade åt gravid ☺️

• Hannabananas
    Tyra90 skrev 2024-12-13 12:10:39 följande:

Hej 😊 Jag hakar på den här tråden. Jag har BIM om två dagar och fick på ÄL+8 en lätt rosa/brun blödning som varade i två dagar och har sen dess haft värk i brösten och huvudvärk. 

Jag tog ett test imorse, tycker ni det ser ut som två sträck!? Ska ta ett nytt imorgon men ni vet ju hur man blir, lätt besatt 😅

Jag skymtar ett till färgat streck ☺️ dock väldigt svagt men synbart 
  • Hannabananas
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-19 17:31:11 följande:

Ni som plussat, vad har ni för gravid symptom? 🥰

Jag hade en nidblödning som var extrem ljusrosa Äl+9, sen började jag få diffust illamående, större och ömma bröst, mitt kiss började lukta annorlunda. Hade inte heller ont som jag brukar ha innan mens alltså mensvärk utan hade molande som inte gjorde ont utan bara spände. Plussade på Äl+11. Är i v. 5+6 nu. Nu är det mycket större tyngre ömma bröst, jättetrött, väldigt hungrig så det kurrar i magen kort efter jag ätit. Mår illa till och från, tycker saker luktar äckligt får kväljningar av mat jag ätit och har halsbränna 😅 får humörsvängningar där jag gråter för en massa saker 
Svar på tråden BIM december