• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Monki19

Ny på det här med tempning! Vaknade inatt kl 02:35 och tog en temp direkt = 36,19 grader. Somnade om och vaknade igen kl 5:35 tog tempen igen = 36,33 grader. Vilken temp gäller?

• Lorainza
    mo4s skrev 2024-12-13 06:27:01 följande:

Ett plus imorse 🥹 Trodde verkligen inte det, mardrömmar om graviditetstest, temperaturen dippade lite imorse och sov riktigt dåligt inatt. 

Nu hoppas jag att det utvecklas som det ska och får vara kvar denna gång 🙏🏼

Mf i oktober, vecka 7, har haft en normal mens mellan.

Men åh!! Grattis😍
  • Anonym (Tjejhej)

Åh grattis! ❤️❤️

Jag är så glad för min temp steg imorse. Wohoooo! Längtar till BIM nånstans mellan 22-24🥶👍🏼🥰
  • mo4s
    Björkskogen skrev 2024-12-13 06:35:35 följande:
    Grattis 😍🥳
    Lorainza skrev 2024-12-13 08:10:28 följande:
    Men åh!! Grattis😍
    Anonym (Tjejhej) skrev 2024-12-13 08:30:43 följande:
    Åh grattis! ❤️❤️

Jag är så glad för min temp steg imorse. Wohoooo! Längtar till BIM nånstans mellan 22-24🥶👍🏼🥰
    Tack så mycket!

• MG98

Ett plus imorse 🥹 Trodde verkligen inte det, mardrömmar om graviditetstest, temperaturen dippade lite imorse och sov riktigt dåligt inatt. 

Grattis! Jag har slutat tempa, tycker det är jobbigare att börja oroa sig för minsta dipp. Rekommenderar starkt! 

Håller tummarna för våra 🌈 rainbow babies 💫 

• Anonym (Tjejhej)
    MG98 skrev 2024-12-13 09:01:51 följande:

Grattis! Jag har slutat tempa, tycker det är jobbigare att börja oroa sig för minsta dipp. Rekommenderar starkt! 

Tempar du inte alls längre eller bara fram till ÄL?
  • mo4s
    MG98 skrev 2024-12-13 09:01:51 följande:

Tack,

Ja, nu kommer jag sluta tempa. Åtminstone efter BIM om några dagar!

• NassaNisse

Gud va roligt!! Grattis! Fin julklapp!! Hoppas allt för dig att det går bra 🥰 
    har du haft några symptom eller känt nått? 
  • TrueResolution

wow, stort grattis!! ❤️

• Nanathalie
    Monki19 skrev 2024-12-13 08:04:10 följande:

Ny på det här med tempning! Vaknade inatt kl 02:35 och tog en temp direkt = 36,19 grader. Somnade om och vaknade igen kl 5:35 tog tempen igen = 36,33 grader. Vilken temp gäller?

Jag hade typ samma idag. Vaknade 03.40 av att mannen fick en hostattack, somnade om och vaknade igen kl. 06. 

I vanliga fall brukar jag lägga in den temp där jag sovit längst innan, med andra ord den första. MEN. Mellan 03-04 är basaltemperaturen som lägst. Så jag valde idag att ta den som var kl. 06. Och det diffar 0.1 grad faktiskt. Ändå en stor skillnad på 3h.
Svar på tråden BIM december