• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Lorainza

För mig blev det tyvärr blankt idag.🙄 Men men.. BIM är ju inte riktigt än så ger inte upp hoppet riktigt ännu. Får bli ett nytt test efter helgen. 🤞
  • mothertotwo

Om ni utgår från mitt diagram hittills. När skulle ni gissa ägglossning sker? I morse var tempen på 36.82. Kan ägglossningen ha på träffat så som igår? Det får bära eller brista denna månad. Detta får vara min "test" månad 😅. 
  • Anonym (Tjejhej)
    mothertotwo skrev 2024-12-13 10:22:59 följande:

Om ni utgår från mitt diagram hittills. När skulle ni gissa ägglossning sker? I morse var tempen på 36.82. Kan ägglossningen ha på träffat så som igår? Det får bära eller brista denna månad. Detta får vara min "test" månad 😅. 
    Tar du några ÄL tester?
  • Anonym (Tjejhej)

Tycker det är jobbigt med mätningen, även om jag är en rutinmänniska. Funderar på att köpa en Oura ring istället, så slipper man tänka på det ens. Någon som har en? 😄

• mothertotwo
    Anonym (Tjejhej) skrev 2024-12-13 10:31:38 följande:
    Tar du några ÄL tester?
    Nej testade innan, men fick inte utslag dem haha. Tänkte om det inte sker något denna månad så ska jag testa med äl tester nästa månad igen.
  • mo4s

Ingen expert, men kan den inte bekräftats igår, 12/12 när du fick stegringen? Då borde väl ÄL varit 11/12 typ...?
  • Malines
    mo4s skrev 2024-12-13 06:27:01 följande:

Ett plus imorse 🥹 Trodde verkligen inte det, mardrömmar om graviditetstest, temperaturen dippade lite imorse och sov riktigt dåligt inatt. 

Nu hoppas jag att det utvecklas som det ska och får vara kvar denna gång 🙏🏼

Mf i oktober, vecka 7, har haft en normal mens mellan.

Åh grattis vad kul! Håller tummarna för att de vill gå hela vägen för dig denna gång 🥰 Så härligt att det blev en av oss, mitt var tyvärr tokblankt imorse 🥹 

• mo4s
    Malines skrev 2024-12-13 11:15:59 följande:

Åh grattis vad kul! Håller tummarna för att de vill gå hela vägen för dig denna gång 🥰 Så härligt att det blev en av oss, mitt var tyvärr tokblankt imorse 🥹 

Tack! Åh, vad tråkig 😔 Håller ändå tummarna för att det dyker upp ett plus! Jag plussade sent förra gången! 
  • Nanathalie

Min egen erfarenhet är att ägget släpper när tempen stiger. Skulle tro att du kommer få ägglossningen bekräftad imorgon, att den ägt rum innan ökningen. Men det är bara vad jag tror😊 så brukar det vara för mig nämligen. Jag väntar på att få min bekräftad, tror det kommer imorgon om tempen håller sig hög. Tror då att nc kommer säga att jag hade äl precis innan tempen skjöt i höjden. Vi är ganska nära varandra du och jag 🙂 här är mitt diagram.

• Nanathalie
    Anonym (Tjejhej) skrev 2024-12-13 10:32:21 följande:

Tycker det är jobbigt med mätningen, även om jag är en rutinmänniska. Funderar på att köpa en Oura ring istället, så slipper man tänka på det ens. Någon som har en? 😄

Har ingen men hade gärna haft en.. 
Svar på tråden BIM december