TrueResolution skrev 2024-12-10 21:13:30 följande:
nej ingen graviditet som spökar, och stickorna gav pckså maxat utslag. Superskumt!
Anonym (Oliven) skrev 2024-12-09 11:57:09 följande:
Detta hände mig med tidigt i min cykel. Vet ej varför men jag hade iaf inte ägglossning då utan den kom två veckor senare. Hade inte heller något symtom, vilket jag hade när jag väl hade ÄL. Skulle utgå från kroppens signaler 😊
Jätteknasigt. Förstår ju att kroppen kan försöka ägglossa och det sedan inte går så att kroppen försöker igen. Men just att det gick från ingenting till superstarkt på det digitala? brukar tvärtom ha många dagar blinkandes först 😂
Aja, hade stegring även på stickor så förmodligen "ägglossning idag" och mös på igår. Får se om det blir idag eller imorgon också. Annars tror jag nog att jag 100% ska fortsätta testa för ÄL och gissa på att jag får stegring om en vecka igen. Varför ska kroppen göra det så komplicerat alltid för 😩
som sagt min ÄL kom inte förs cd 25 och jag blev gravid ändå! Då hade jag rejäla ÄL flygningar i ca 4 dagar innan ÄL, det enda som verkligen pekade på att ÄL skedde cd 25 var att jag knappt kunde känna min livmodertapp för att den satt så högt upp, samt att tempen gick upp dagen efter 😅 I mitt fall var det arbetsrelaterad stress som gjorde att min kropp inte riktigt lyckades ägglossa förrän då. Var ledig i några dagar och då kom den!
så fortsätt testa och fortsätt mysa 🥰