• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • NadjaF
    Anonym (Tjejhej) skrev 2024-12-11 09:58:11 följande:
    Hade väntat. En vecka är ganska länge? men om du är nyfiken ta ett testa tidigt. Dock känns de som man i slutändan kastar bort mkt pengar på test som man skulle väntat med haha!
    jamen eller hur? Man har slängt så många test i onödan förr så vill hålla mig från. 
  • LinneaSj

Min mens är 8 dagar sen. Antar att jag inte gick någon ägglossning alls i november. Så himla deppigt. Gjort två negativa graviditetstest efter bim...

• Väntarpå4an

Haft mens dag 2 nu 🥺💔
    Fasen, hoppades så mycket att få lyckas direkt efter mf i november. Men får får blicka framåt. ÄL runt julafton 😅🙈 och bim 9 januari. 

Jag startar en ny tråd med bim Januari 2025. Hoppas några vill följa med dit om inte lyckan är framme just nu. Dock hoppas jag på plus för er alla❤️❤️

• mothertotwo

Vet inte hur jag ska tempa eller om jag ens kan det idag.
    Blev väck vid 3 av både barn och ont i mage men somnade om vid halv 4. Försov mig till klockan 7 och tempade direkt men sovit jätte oroligt i natt men har ingen aning varför. Svettats som en gris. 
    Jag tempar runt 06:15 varje dag men idag blev det klockan 7 fast jag sovit sammanhängande mellan 3-4 timmar som det sägs att man ska göra. Tror ni jag kan använda mig av temperaturen jag fick nu klockan 7 eller ska jag in och redigera den och se vad tempen skulle ha varit klockan 6:15?

• Anonym (Tjejhej)
    mothertotwo skrev 2024-12-12 07:34:22 följande:

Blev väck vid 3 av både barn och ont i mage men somnade om vid halv 4. Försov mig till klockan 7 och tempade direkt men sovit jätte oroligt i natt men har ingen aning varför. Svettats som en gris. 
    Jag tempar runt 06:15 varje dag men idag blev det klockan 7 fast jag sovit sammanhängande mellan 3-4 timmar som det sägs att man ska göra. Tror ni jag kan använda mig av temperaturen jag fick nu klockan 7 eller ska jag in och redigera den och se vad tempen skulle ha varit klockan 6:15?

Jag hade tagit den som var kl 7.
  • Anonym (Tjejhej)

Jag är förvirrad. Min temp har gått upp så lite och sen ner å sen upp sen då jag tror jag hade ÄL. Detta gör mig sjukt stressad. Dock undrar jag varför tempen ska upp så högt? Jag har aldrig så hög temp, då har jag feber. 
  • Nanathalie
    Anonym (Tjejhej) skrev 2024-12-12 08:54:49 följande:
    Jag är förvirrad. Min temp har gått upp så lite och sen ner å sen upp sen då jag tror jag hade ÄL. Detta gör mig sjukt stressad. Dock undrar jag varför tempen ska upp så högt? Jag har aldrig så hög temp, då har jag feber. 
    Hur länge har du tempat? Den linje som är i mitten kallas coverline och den kan variera från cykel till cykel! Jag använder flera appar, och alla väljer egna coverlines knepigt nog.

Jag skulle tro att din temp kommer stiga vilken dag som helst, om äl bekräftas. 🙂
  • NadjaF
    NadjaF skrev 2024-12-11 15:09:33 följande:
    jamen eller hur? Man har slängt så många test i onödan förr så vill hålla mig från. 
    jaa.. mått illa idag på morgonen och har så sjukt on i svanken? fattar inget😅
  • mothertotwo
    mothertotwo skrev 2024-12-12 07:34:22 följande:

Vet inte vilken app jag ska gå efter när det kommer till att räkna ut min ägglossning 😅 Premom och 
    Min kalender. Men så här ser kurvorna ut nu. Oavsett vad så försöker jag få till det med sambon varannan var tredje dag. Det är svårt att matcha våra tider just denna veckan. Under helgen får det bli mer 😂. 

Svar på tråden BIM december