• NadjaF

BIM december

Hej Hoppas på bli gravid denna månad, har ett barn sen tidigare på snart 1 år. Myst 3 dar före äl och igår 4/12 hade jag äl enligt mina beräkningar, myste på även då. Den eviga väntan är jobbig😅

• NadjaF

Hej alla!! Jag ska ha mens om en vecka och idag mår jag så jäkla illa.. tror vi prickade ägglossningen. Haft molvärk och i natt vaknade jag av att de burrade ilade i typ livmoden och var då tvungen kissa. Vet att dessa symptom kan tyda på mens också.. känner mig konstig ont i ryggen och illamående. Skulle ni testat eller avvaktat? 😬

• NadjaF
    Anonym (Tjejhej) skrev 2024-12-11 09:58:11 följande:
    Hade väntat. En vecka är ganska länge? men om du är nyfiken ta ett testa tidigt. Dock känns de som man i slutändan kastar bort mkt pengar på test som man skulle väntat med haha!
    jamen eller hur? Man har slängt så många test i onödan förr så vill hålla mig från. 
  • NadjaF
    NadjaF skrev 2024-12-11 15:09:33 följande:
    jamen eller hur? Man har slängt så många test i onödan förr så vill hålla mig från. 
    jaa.. mått illa idag på morgonen och har så sjukt on i svanken? fattar inget😅
  • NadjaF

Tog ett tidigt test idag men inte morgonurinen, var för ivrig😂 Ialla fall har 6 dagar kvar till beräknad mens, men nu till min fråga brukar man vara risig i magen? Gått på toa 4 ggr idag.. testet visade negativ. För tidigt?😅

• NadjaF
    Drömmar22 skrev 2024-12-14 00:58:54 följande:
    När jag var gravid med min dotter så blev jag också risig i magen. För mig började det just 6-7 dagar innan BIM faktiskt och höll i sig mer eller mindre i några dagar. Att jag blev dålig i magen var nog det enda symptomet jag hade innan jag plussade. Så kan absolut vara ett tecken på graviditet 😊. Håller tummarna för dig!
    Åh det ger en lite hopp! När började du testa?😀
  • NadjaF

Hej! Uppdatering, är ungefär 11 dagar efter äl 3 dar kvar till beräknad mens. Negativa gravtester. Känt igår och idag att mensen är påvägen är ett speciellt mol. Tror ni det är kört? Har nån här plussat senare än 11 dar efter äl? och kan man ha samma känningar som mens? Väntat bara att den ska komma men ändå blir jag osäker😅🙈

• NadjaF
    Laaaaajnea skrev 2024-12-17 21:25:30 följande:
    Med sonen plussade jag första gången på bim och använde ultratidiga tester innan och dom visade bara negativt 😊 jag trodde också jag skulle få mens då, hade sån molvärk. Hade mer flytningar och trodde hela tiden att det var mensen som kom. Så kört är det absolut inte. 
    Men så sjukr! Tog test nu och vet inte om jag är knäpp men ser en sååån super super svag skugga omöjlig å få på bild😂
  • NadjaF
    Nanathalie skrev 2024-12-18 13:45:54 följande:
    Ser positivt ut enligt mig trots dålig kvalitet 😁
    Åh blir så fundersam får testa i morgon med🙈
  • NadjaF
    Nanathalie skrev 2024-12-18 16:45:54 följande:
    Ja gör så! Jag testade som sagt negativt idag så jag fortsätter jag med under resten av veckan.😅
    Redigerade genom att sänka ljussyrka å kontrast 😅
  • NadjaF

Ååh grattis!!! Hoppas jag också plussae ska köpa test i morgon mensen är sen🙈 å symtomen blir mer 

Laaaaajnea skrev 2024-12-19 06:45:50 följande:

Efter mitt svaga streck på en sticka igår kväll så kunde jag inte hålla mig utan gjorde ett digitalt nu på morgonen. Jag är gravid 😭😍
  • NadjaF
    TrueResolution skrev 2024-12-19 20:53:54 följande:

så spännande! Håller tummarna för dig, uppdatera oss gärna! 😍

Jaa.. ska köpa test idag för att testa i morgon men är osäker om jag ska köpa digitalt eller tidigt test🙈 är såå fruktansvärt trött å grinig, ont i brösten. Ingen mens i sikte
  • NadjaF
    Anonym (A3) skrev 2024-12-21 09:13:55 följande:

Stort grattis!🎉🎉

får jag fråga vilka symtom du hade samt vilken dag på din menscykeln plussade du. får jag fråga om du hade testat innan eller var det första gången och du fixk plus

Tusen tack!! 
    Ja jag har varit extremt trött, mensvärk, lite ömma bröstvårtor väldigt varm av mig. Jag tog test tidigare i veckan i måndags såg då svagt streck, men har testat sen några dagar efter äl🙈 men plusset idag var jag på dag 32 på menscykeln. Är mitt andra graviditet, och detta gick på första försöker så man är evigt tacksam att det gick snabbt❤️❤️

Svar på tråden BIM december