BIM december
Hej Hoppas på bli gravid denna månad, har ett barn sen tidigare på snart 1 år. Myst 3 dar före äl och igår 4/12 hade jag äl enligt mina beräkningar, myste på även då. Den eviga väntan är jobbig😅
Hej Hoppas på bli gravid denna månad, har ett barn sen tidigare på snart 1 år. Myst 3 dar före äl och igår 4/12 hade jag äl enligt mina beräkningar, myste på även då. Den eviga väntan är jobbig😅
Hej alla!! Jag ska ha mens om en vecka och idag mår jag så jäkla illa.. tror vi prickade ägglossningen. Haft molvärk och i natt vaknade jag av att de burrade ilade i typ livmoden och var då tvungen kissa. Vet att dessa symptom kan tyda på mens också.. känner mig konstig ont i ryggen och illamående. Skulle ni testat eller avvaktat? 😬
Tog ett tidigt test idag men inte morgonurinen, var för ivrig😂 Ialla fall har 6 dagar kvar till beräknad mens, men nu till min fråga brukar man vara risig i magen? Gått på toa 4 ggr idag.. testet visade negativ. För tidigt?😅
Hej! Uppdatering, är ungefär 11 dagar efter äl 3 dar kvar till beräknad mens. Negativa gravtester. Känt igår och idag att mensen är påvägen är ett speciellt mol. Tror ni det är kört? Har nån här plussat senare än 11 dar efter äl? och kan man ha samma känningar som mens? Väntat bara att den ska komma men ändå blir jag osäker😅🙈
Ååh grattis!!! Hoppas jag också plussae ska köpa test i morgon mensen är sen🙈 å symtomen blir mer
så spännande! Håller tummarna för dig, uppdatera oss gärna! 😍
Plussade i morse!! 😭😭❤️❤️
Stort grattis!🎉🎉
får jag fråga vilka symtom du hade samt vilken dag på din menscykeln plussade du. får jag fråga om du hade testat innan eller var det första gången och du fixk plus
Tusen tack!!
Ja jag har varit extremt trött, mensvärk, lite ömma bröstvårtor väldigt varm av mig. Jag tog test tidigare i veckan i måndags såg då svagt streck, men har testat sen några dagar efter äl🙈 men plusset idag var jag på dag 32 på menscykeln. Är mitt andra graviditet, och detta gick på första försöker så man är evigt tacksam att det gick snabbt❤️❤️