• Lorainza

BIM december

Åh, stort grattis Belind­a94, så roligt för dig! Hjärta

• Lorainza

Fick i lördags (BIM-8) en rosa flytning och i samband med detta en ilande värk i nedre magen  som höll i sig ca ett dygn. Efter det har jag varit ovanligt trött, sovit mycket djupare om nätterna och haft väldigt intensiva och konstiga drömmar.

Vågar ju inte hoppas på något ännu, men nog känner jag mig liiite misstänksam ändå! Drömmer

• Lorainza
    mo4s skrev 2024-12-10 07:32:56 följande:
    Trötthet är ett väldigt tydligt och tidigt symptom för mig! 
    Har också känt mig lite tröttare än vanligt, men kan bero på mycket annat också 😂

Håller tummarna för ett plus snart, när tänkte du testa 🤩

Jag tänkte egentligen vänta tills BIM innan jag testar... men som känslan är just nu så kanske jag inte kan hålla mig.Oskyldig Tänkte dra iväg och köpa test idag, så om jag blir alltför otålig och nyfiken så kanske jag tar ett första test någon kommande morgon Flört

Hur känns det för dig nu? Du tänkte testa imorgon eller? Skrattande

• Lorainza
    mo4s skrev 2024-12-10 08:31:36 följande:
    Spännande! Har du BIM nästa måndag, 16/12? Hittar inte BIM listan 😂

Ja, jag har köpt på mig ett par tester så känner ändå att jag vill kunna testa om jag får feeling.

Tidigare fått plus dpo 14 så kanske ändå väntar tills dess, det är på måndag!
    BIM på söndag, så det närmar sig Drömmer

Håller tummarna för att det blir ett plus för dig! Solig
  • Lorainza
    Laaaaajnea skrev 2024-12-10 12:56:06 följande:
    Tack för svar, då räknar jag med att jag har bim på måndag 16/12 (isch). Ska försöka hålla mig att inte ta något test innan det. Troligtvis klarar jag det inte.. haha
    Haha, jag relaterar hårt till det.. det är ju såååå svårt att hålla sig!😅
  • Lorainza
    mo4s skrev 2024-12-13 06:27:01 följande:

Ett plus imorse 🥹 Trodde verkligen inte det, mardrömmar om graviditetstest, temperaturen dippade lite imorse och sov riktigt dåligt inatt. 

Nu hoppas jag att det utvecklas som det ska och får vara kvar denna gång 🙏🏼

Mf i oktober, vecka 7, har haft en normal mens mellan.

Men åh!! Grattis😍
  • Lorainza

För mig blev det tyvärr blankt idag.🙄 Men men.. BIM är ju inte riktigt än så ger inte upp hoppet riktigt ännu. Får bli ett nytt test efter helgen. 🤞
  • Lorainza
    Anonym (Tjejhej) skrev 2024-12-15 19:59:58 följande:

Hoppas mina PMS symtom är graviditetssymtom men chansen känns liten. Ni som varit gravida, kan man få känsliga bröst så tidigt? 

Håller tummarna för dig! Det är absolut möjligt att få känsliga bröst tidigt. Min förra graviditet var det mitt första symptom. Började innan BIM och innan plusset visade sig på stickan. Ömmade och ?stramade? i brösten, och var väldigt känsligt om någon/något kom åt brösten. Glad
  • Lorainza

BIM är nu här, och tog ett Clearblue nu på morgonen som visade ett svaaagt streck. Fick upp hoppet och tog ett digitalt som visade ?Inte gravid?. 😩

Gissar att det bara var ett spökstreck då på det första, så får vi väl se om mensen dyker upp. 

Svar på tråden BIM december