BIM december
Åh, stort grattis Belinda94, så roligt för dig!
Åh, stort grattis Belinda94, så roligt för dig!
Fick i lördags (BIM-8) en rosa flytning och i samband med detta en ilande värk i nedre magen som höll i sig ca ett dygn. Efter det har jag varit ovanligt trött, sovit mycket djupare om nätterna och haft väldigt intensiva och konstiga drömmar.
Vågar ju inte hoppas på något ännu, men nog känner jag mig liiite misstänksam ändå!
Jag tänkte egentligen vänta tills BIM innan jag testar... men som känslan är just nu så kanske jag inte kan hålla mig. Tänkte dra iväg och köpa test idag, så om jag blir alltför otålig och nyfiken så kanske jag tar ett första test någon kommande morgon
Hur känns det för dig nu? Du tänkte testa imorgon eller?
Ett plus imorse 🥹 Trodde verkligen inte det, mardrömmar om graviditetstest, temperaturen dippade lite imorse och sov riktigt dåligt inatt.
Nu hoppas jag att det utvecklas som det ska och får vara kvar denna gång 🙏🏼
Mf i oktober, vecka 7, har haft en normal mens mellan.
Hoppas mina PMS symtom är graviditetssymtom men chansen känns liten. Ni som varit gravida, kan man få känsliga bröst så tidigt?
BIM är nu här, och tog ett Clearblue nu på morgonen som visade ett svaaagt streck. Fick upp hoppet och tog ett digitalt som visade ?Inte gravid?. 😩
Gissar att det bara var ett spökstreck då på det första, så får vi väl se om mensen dyker upp.