• HundenVoffVoff

Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?

Hej, får inga matches på Tinder. Då jag pratat med kvinnor på diverse sajter och de få matcher jag fått på Tinder säger de att jag inte ser tillräckligt manlig ut för deras smak. Jag får princip 10:or att matcha, men mitt ansikte verkar avskräcka många. (Är inte ful men många säger just att jag inte ser tillräckligt manlig ut. Det finaste jag fick höra var "Du ser mer ut som en tjej än vad jag känner mig som.".

Så vilka kvinnor hade dejtat mig?
    Varför/Varför inte?

Jag vill tillägga att jag inte har dålig självkänsla på grund av detta, inte det minsta.

• Svar på tråden Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?
  • HundenVoffVoff
    Anonym (1-10) skrev 2024-11-04 13:07:43 följande:
    Och det har inte funkat med Tinder för dig. Dags att testa något nytt. Det finns mer än krogen och Tinder
    Vad är dina förslag då? Jobbet? Vänskapskretsar?
    Blir så förslutet om det exempelvis skulle vara via jobbet.
    Speciellt då jag dras till mer äventyrliga personligheter än någon som har ett kontorsliv. 
    Dejtade en cirkusartist under ett år, jag gillade verkligen henne.
  • Anonym (bad vibes)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 13:06:00 följande:
    Nej, du skrev inte vilket intryck jag ger. Du skrev känslorna i dig som du har som är negativa och ser världen på så sätt gör att du säger saker som att jag kommer förklara att jag är bättre än alla andra killar i tråden (vilket jag aldrig skrev) att jag skrev att jag inte har dålig självkänsla pga annan anledning än jag sen förklarade för dig, för att sen bli arg och säga att det är minsann vad du trodde och jag ska inte komma här och tro att jag som skrev tråden vet bättre varför det skrevs än du som felaktigt tolkade det negativt och även la till andra saker jag inte ens påstått.

Jag skrev att jag har bra självkänsla för att tråden kunde uppfattas som att jag inte skulle ha det, inte för att skylta med bra självkänsla. 

Varför fortsätter du att hävda att du vet bättre vad jag skrev än vad jag som skrev det jag? Jag finner det nästan galet.
    Jag vet inte bättre vad du skrev. Det jag säger är att jag trots dina förklaringar ändå har samma känsla av dig. 
  • HundenVoffVoff
    Anonym (bad vibes) skrev 2024-11-04 13:15:52 följande:
    Jag vet inte bättre vad du skrev. Det jag säger är att jag trots dina förklaringar ändå har samma känsla av dig. 
    Ok, fast det är din känsla, inte min känsla,hoppas du förstår det?
    Tills du möter en person i verkligheten kommer känslan du skapar ha lika mycket med personen att göra som den karaktär du skapar i huvudet när du läser en bok.
    Alla som läser samma bok kommer skapa olika karaktärer trots samma grundinformation grundat på deras känslomässiga förknippelser med personer som påminner om bokens karaktär samt hur de förhåller sig till de informativa egensakperna som tilldelas.

Din känsla är din känsla, dina bad vibes är just dina bad vibes.
    Behåll dem gärna!

Jag har good vibes och att du insisterar på att det var som du trodde istället för vad jag skriver säger en del om dig, även om du inte tänker det gör det.
  • Anonym (1-10)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 13:11:06 följande:
    Vad är dina förslag då? Jobbet? Vänskapskretsar?
    Blir så förslutet om det exempelvis skulle vara via jobbet.
    Speciellt då jag dras till mer äventyrliga personligheter än någon som har ett kontorsliv. 
    Dejtade en cirkusartist under ett år, jag gillade verkligen henne.
    Jobb, hobby, vänkrets, resor.

Om du dras till äventyrliga personligheter sök där de flockas, klätterkurs, jorden-runt-resor, svarta pister,, SOG, 
  • Anonym (bad vibes)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 13:19:14 följande:
    Ok, fast det är din känsla, inte min känsla,hoppas du förstår det?
    Tills du möter en person i verkligheten kommer känslan du skapar ha lika mycket med personen att göra som den karaktär du skapar i huvudet när du läser en bok.
    Alla som läser samma bok kommer skapa olika karaktärer trots samma grundinformation grundat på deras känslomässiga förknippelser med personer som påminner om bokens karaktär samt hur de förhåller sig till de informativa egensakperna som tilldelas.

Din känsla är din känsla, dina bad vibes är just dina bad vibes.
    Behåll dem gärna!

Jag har good vibes och att du insisterar på att det var som du trodde istället för vad jag skriver säger en del om dig, även om du inte tänker det gör det.
    Personerna på Tinder bildar också en känsla av dig. Jag hoppas att du förstår det.

Ok, så jag ska behålla min känsla. Varför startade du då tråden?
  • HundenVoffVoff
    Anonym (bad vibes) skrev 2024-11-04 13:23:28 följande:
    Personerna på Tinder bildar också en känsla av dig. Jag hoppas att du förstår det.

Ok, så jag ska behålla min känsla. Varför startade du då tråden?
    Precis, ytligheten är just det jag ifrågasätter. Känslan man får i form av fysisk attraktion är inte allt påstår jag.

Förstår inte varför jag inte kan få skapa en tråd bara för du inte ska få hitta på saker om det jag skrev och anklaga andra för diverse saker som att de ska börja säga hur bra de är, som att de skrev saker pga anledningar du antar etc?
  • Anonym (1-10)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 13:39:30 följande:
    Precis, ytligheten är just det jag ifrågasätter. Känslan man får i form av fysisk attraktion är inte allt påstår jag.
    Men varför väljer du då Tinder???
  • HundenVoffVoff
    Anonym (1-10) skrev 2024-11-04 13:43:13 följande:
    Men varför väljer du då Tinder???
    Det går väl att ge någon en chans även om den inte är endast en ögonsten?
    Det är just vad jag ifrågastäter.
    Jag gillar inte det där yrliga.
    Tror inte ytliga personer mår bra.
  • Anonym (Opinionen)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 13:01:13 följande:
    Jag är inte dryg, jag är inte självupptagen och varför skulle jag vara detta? För att jag klagar på ytlighet? Vad jag har märkt är att när man konfronterar en tjej över att vara ytlig blir hon väldigt arg ofta och påstår att allt hon direkt känner om sig är killens känslor.

Hur var min tråd dryg, självupptagen och arrogant?

Du är ju just vad du beskriver? Men jag hör gärna hur jag är just detta för att jag frågar kvinnor om vad de tycker om mitt utseende.
    Nu vill jag ha en ordentlig analys som gör att du kan tala för det för det du skrev var riktigt mycket du vräkte ur dig grundat på att någon ställer en oskyldig fråga.
    Varför skulle du någonsin hamna i en situation där du konfronterar en tjej och kallar henne för ytlig? Hon får vara precis så ytlig som hon behagar. Det enda du kan göra är att acceptera det. Varför ens fråga någon tjej som nobbat dig över vad de tycker om ditt utseende? Underligt, kan tänka mig att det väcker en del irritation 

Det du i princip skriver är att det är alla tjejers fel att du inte får ett ragg. Dvs dryg, självupptagen och arrogant.

Vi kan väl lägga till offermentalitet också.

fan, försök ta till dig över vad jag skriver, varför inte försöka förändras i stället?
  • Anonym (1-10)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 13:45:37 följande:
    Det går väl att ge någon en chans även om den inte är endast en ögonsten?
    Det är just vad jag ifrågastäter.
    Jag gillar inte det där yrliga.
    Tror inte ytliga personer mår bra.
    Nu har du lärt dig.  Dags att sluta med Tinder 
Svar på tråden Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?