HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 13:01:13 följande:
Jag är inte dryg, jag är inte självupptagen och varför skulle jag vara detta? För att jag klagar på ytlighet? Vad jag har märkt är att när man konfronterar en tjej över att vara ytlig blir hon väldigt arg ofta och påstår att allt hon direkt känner om sig är killens känslor.
Hur var min tråd dryg, självupptagen och arrogant?
Du är ju just vad du beskriver? Men jag hör gärna hur jag är just detta för att jag frågar kvinnor om vad de tycker om mitt utseende.
Nu vill jag ha en ordentlig analys som gör att du kan tala för det för det du skrev var riktigt mycket du vräkte ur dig grundat på att någon ställer en oskyldig fråga.
Varför skulle du någonsin hamna i en situation där du konfronterar en tjej och kallar henne för ytlig? Hon får vara precis så ytlig som hon behagar. Det enda du kan göra är att acceptera det. Varför ens fråga någon tjej som nobbat dig över vad de tycker om ditt utseende? Underligt, kan tänka mig att det väcker en del irritation
Det du i princip skriver är att det är alla tjejers fel att du inte får ett ragg. Dvs dryg, självupptagen och arrogant.
Vi kan väl lägga till offermentalitet också.
fan, försök ta till dig över vad jag skriver, varför inte försöka förändras i stället?