• HundenVoffVoff

Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?

Hej, får inga matches på Tinder. Då jag pratat med kvinnor på diverse sajter och de få matcher jag fått på Tinder säger de att jag inte ser tillräckligt manlig ut för deras smak. Jag får princip 10:or att matcha, men mitt ansikte verkar avskräcka många. (Är inte ful men många säger just att jag inte ser tillräckligt manlig ut. Det finaste jag fick höra var "Du ser mer ut som en tjej än vad jag känner mig som.".

Så vilka kvinnor hade dejtat mig?
    Varför/Varför inte?

Jag vill tillägga att jag inte har dålig självkänsla på grund av detta, inte det minsta.

• Svar på tråden Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?
  • HundenVoffVoff
    Anonym (Så trött) skrev 2024-11-04 17:57:35 följande:

Kan nämna en sak till. Det räckte att jag såg ditt användarnamn för att bli helt avtänd innan jag ens läst din trådstart -  vilken vuxen, normal man skulle döpa sig till HundenVoffVoff?? Det är så barnsligt och creepy att jag blir helt äckelmagad. 

Jag bryr mig inte va du blir äcklad av för jag är inte äcklig och en hund som säger voff är bara äckligt om man filtrerar det i en hjärna som tänker äckliga tankar, tyvärr. Har inget med mig att göra
  • Anonym (Tjejen)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 18:11:07 följande:
    Anmäld för trakasserier.
    Du får gärna utveckla hur ett komiskt username är "creepy"?
    Snarare creepy att påstå det är creepy bara för du tar åt dig av att jag klagar på ytliga personer.
    Men ok, du blir äckad av att en person har ett komiskt username?
    Då är det antagligen du som har större problem och inte mitt username?
    Ska du du bara skriva otrevligheter så behöver du inte göra inlägg?

Avtänd? Varför relaterar du ens hundnamn till något en person skulle bli avtänd eller inte på? Din sjuka syn på djur har väl inget med mig att göra?

Så Långben då, en gående hund på två ben som talar med töld-dialekt.. spyr du varje gång du ser kalle anka tidningar i affären?
    Åh herregud.

Sveriges grälsjukaste man är igång igen? Kanske att det är bättre att du jobbar över med ditt CAD:ande så du har nåt att göra på kvällarna.
  • HundenVoffVoff
    Anonym (Tjejen) skrev 2024-11-04 21:22:23 följande:
    Åh herregud.

Sveriges grälsjukaste man är igång igen? Kanske att det är bättre att du jobbar över med ditt CAD:ande så du har nåt att göra på kvällarna.
    Är inte grälsjuk, du kan inte läsa sammanhang och förstå.
    Du antog gender, ojoj. 
  • Anonym (Tjejen)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-05 10:21:04 följande:
    Är inte grälsjuk, du kan inte läsa sammanhang och förstå.
    Du antog gender, ojoj. 
    Va?
  • HundenVoffVoff
    Anonym (Tjejen) skrev 2024-11-05 17:21:45 följande:
    Va?
    ja men folk behöver ju vara otrevliga i tråden jag ville bara debattera ämnet på ett civiliserat sätt
  • Anonym (Opinionen)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-05 18:56:44 följande:
    ja men folk behöver ju vara otrevliga i tråden jag ville bara debattera ämnet på ett civiliserat sätt
    Vad "debatterar" du egentligen?

Ingen är ju intresserad av dig, det har dom rätt till att inte behöva vara.
  • HundenVoffVoff
    Anonym (Opinionen) skrev 2024-11-05 20:04:30 följande:
    Vad "debatterar" du egentligen?

Ingen är ju intresserad av dig, det har dom rätt till att inte behöva vara.
    Du verkar vara en incel som bara vill störa andra. Du konstaterar saker nu om andra som du inte vet något om. Jag talar om matches på tinder, du kostaterar konstigt nog saker om andra som du inte et, så jag antar det är så du känner dig själv. Jag pratar inte med konstiga personer som inte förstår, ha det bra. Ditt inlägg var totalt meningslöst och bara irriterande.
  • Anonym (A)
    Anonym (Tjejen) skrev 2024-11-04 21:22:23 följande:
    Åh herregud.

Håller med
  • Anonym (Jakob.)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 12:03:20 följande:
    Ok, så endast ytan som styr?
    Självklart är det ytan som styr initialt. Det är ju det första kvinnorna ser. Redan där är man rökt om man inte har utseendet med sig. Jag talar tyvärr av egen erfarenhet och att utseendet inte skulle betyda något är bullshit de Luxe.....
  • HundenVoffVoff
    Anonym (Jakob.) skrev 2024-11-05 20:26:10 följande:
    Självklart är det ytan som styr initialt. Det är ju det första kvinnorna ser. Redan där är man rökt om man inte har utseendet med sig. Jag talar tyvärr av egen erfarenhet och att utseendet inte skulle betyda något är bullshit de Luxe.....
    Såklart att utseendet betyder något men det kan ju vara en kombination.
Svar på tråden Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?