• HundenVoffVoff

Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?

Hej, får inga matches på Tinder. Då jag pratat med kvinnor på diverse sajter och de få matcher jag fått på Tinder säger de att jag inte ser tillräckligt manlig ut för deras smak. Jag får princip 10:or att matcha, men mitt ansikte verkar avskräcka många. (Är inte ful men många säger just att jag inte ser tillräckligt manlig ut. Det finaste jag fick höra var "Du ser mer ut som en tjej än vad jag känner mig som.".

Så vilka kvinnor hade dejtat mig?
    Varför/Varför inte?

Jag vill tillägga att jag inte har dålig självkänsla på grund av detta, inte det minsta.

• Svar på tråden Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?
  • Anonym (L)

Framgår tydligt av TS inlägg varför han inte får napp. Men det kommer han aldrig att förstå själv, och det är stor röd flagga. 

• HundenVoffVoff
    Anonym (Opinionen) skrev 2024-11-04 13:49:24 följande:
    Varför skulle du någonsin hamna i en situation där du konfronterar en tjej och kallar henne för ytlig? Hon får vara precis så ytlig som hon behagar. Det enda du kan göra är att acceptera det. Varför ens fråga någon tjej som nobbat dig över vad de tycker om ditt utseende? Underligt, kan tänka mig att det väcker en del irritation 

Det du i princip skriver är att det är alla tjejers fel att du inte får ett ragg. Dvs dryg, självupptagen och arrogant.

Vi kan väl lägga till offermentalitet också.

fan, försök ta till dig över vad jag skriver, varför inte försöka förändras i stället?
    Jag är i en sån situation just nu? Vem har sagt att någon inte får vara ytlig?
    Haha, jag har ju frågat just det och skriver om det i tråden, varför de nobbade? Läser du inte ens tråden? Foten i munnen

Ska jag ta till mig av vad du skriver när du inte ens klarar av att läsa tråden som du svarar i? 
    Det är även ett citat just där det framgår vad en tjej sa ordagrant om mitt utseende.

Så jag sak ta till mig av vad du skriver, då jag ber om argument för det efter första gången du skrev det, och då får jag något svammel om att jag ska ge exempel på något som redan står?

Jag är inte arrogant. Kan du definiera det ordet och kombinera definiionen med att du ber mig skriva om något som jag redan har i starten av tråden för att sen ge mig argument på varför du påstår jag skulle vara arrogant, dryg och självupptagen, (viket jag inte är.)

Du är väldigt arg. Är det någon som gjort dig något, tror du?
  • HundenVoffVoff
    Anonym (L) skrev 2024-11-04 13:56:54 följande:

Framgår tydligt av TS inlägg varför han inte får napp. Men det kommer han aldrig att förstå själv, och det är stor röd flagga. 

Aha, det kanske är något hemligt som bara du förstår och ingen annan? Foten i munnen
  • HundenVoffVoff
    Anonym (L) skrev 2024-11-04 13:56:54 följande:

Aha, det kanske är något hemligt som bara du förstår och ingen annan? Foten i munnen
  • HundenVoffVoff
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 13:59:22 följande:
    Du missar att hela tråden är grundad på att jag vet varför jag inte "får napp" på Tinder och undrar hur tjejer förhåller sig till någon grundat på just det?
    Lite komiskt!
  • HundenVoffVoff
    Anonym (1-10) skrev 2024-11-04 13:55:27 följande:
    Nu har du lärt dig.  Dags att sluta med Tinder 
    Tacl!!! Tyst
  • Anonym (Opinionen)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 13:58:38 följande:
    Jag är i en sån situation just nu? Vem har sagt att någon inte får vara ytlig?
    Haha, jag har ju frågat just det och skriver om det i tråden, varför de nobbade? Läser du inte ens tråden? Foten i munnen

Ska jag ta till mig av vad du skriver när du inte ens klarar av att läsa tråden som du svarar i? 
    Det är även ett citat just där det framgår vad en tjej sa ordagrant om mitt utseende.

Så jag sak ta till mig av vad du skriver, då jag ber om argument för det efter första gången du skrev det, och då får jag något svammel om att jag ska ge exempel på något som redan står?

Jag är inte arrogant. Kan du definiera det ordet och kombinera definiionen med att du ber mig skriva om något som jag redan har i starten av tråden för att sen ge mig argument på varför du påstår jag skulle vara arrogant, dryg och självupptagen, (viket jag inte är.)

Du är väldigt arg. Är det någon som gjort dig något, tror du?

jag ger upp. Du vill tydligen inte ha några råd som handlar om att det är du som är den ickefungerande faktorn.

Fortsätt ragga du och skyll på alla de ytliga tjejerna när du inte får napp. Kan ju inte ha att göra med din "vinnande personlighet". Om alla tjejerna bara kunde se förbi ditt yttre, eller om du via -konfrontation- kan övertyga dom att de har fel eftersom de är så ytliga så kanske du får napp.

• Anonym (1-10)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 14:00:23 följande:
    Du missar att hela tråden är grundad på att jag vet varför jag inte "får napp" på Tinder och undrar hur tjejer förhåller sig till någon grundat på just det?
    Lite komiskt!
    Många på Tinder sorterar hårt på utseende. Har du då fel utseende blir du snabbt bortsorterad av många.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?