Anonym (bad vibes) skrev 2024-11-04 12:39:47 följande:
Men du, du startar en tråd och frågar om vi skulle dejta dig och varför/varför inte. Jag svarar på varför och då börjar du attackera mig. Det är inte good vibes direkt.
För övrigt så har jag inte läst texten fel. Detta var precis vad jag förväntade mig.
Du ska tala om för mig att jag la till en notis i texten pga anlednningen du misstänkte för att sen säga att min korrigering av din negativa misstanke minsann inte alls är korrekt, för du vet bättre varför jag skrev något än jag själv gör?
Kan du förklara för mig hur du inte tolkade texten fel, när din tolkning av den inte är den sanna?
Jag har inte attackerat dig, jag konstaterar att du projicerade dina fördomar en person och förklarade hur det var menat och varför.
Det är klart att du får otrevliga bemötanden om du har fördomar.
Går jag fram till en jättefin, trevlig tjej och är sjuktligt otrevlig och anklagar henne för att vara en dålig person tror jag inte hon kommer vara trevlig.
Ska jag då sen säga "Det var väl det jag trodde!!"?
Serisöt, skärpning nu. En sak att du vil tro dåliga saker om andra, men när du får en förklaring på vad du missuppfattat, snälla; fortsätt inte att bete dig som du vet bättre än vad TS gör när det kommer till vad som skrevs.
Vet du vad en självuppfyllande profetia är?