Anonym (bad vibes) skrev 2024-11-04 12:13:42 följande:
Nej, det handlade inte bara om ditt utseende. Du betygsätter kvinnor genom att ge dem nummer (otroligt avtändande med folk som gör så) och du uppar dig själv genom att säga att du inte har dålig självkänsla, "inte det minsta". Som sagt, det ger mig bad vibes. Att du började argumentera mot mig var som sagt väntat och stärker ytterligare mina känslor kring vad du utstrålar.
Så du menar en kille som är en 1:a och en 10:a reagerar du likadant på?
Jag skrev det om självkänsla för att trådstarten kan ge intrycket av att någon skulle ha låg självkänsla just pga det jag reagerade på i texten?
Inte för att understryka min självkänsla. Du reagearar helt fel på allting jag skrivit för att sen ta den felaktiga bilden och avgöra något. Som sagt, dina bad vibes är dina egna känslor.
Kan inte förstå hur någon kan se saker så negativt och sen tro att just ditt sätt att se världen på skulle vara det enda? Nu när jag förklarar hur det skulle läsas, får du en annan bild då?
Hur är det osmakligt att kalla en tjej 10:a eller 1:a?
Det är osmakligt om man säger det rakt ut till något så en person såras, i detta scenario är det inte osmakligt på något sätt förutom någon som ser världen negativt och inte kan se andra perspektiv än sitt eget.