• HundenVoffVoff

Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?

Hej, får inga matches på Tinder. Då jag pratat med kvinnor på diverse sajter och de få matcher jag fått på Tinder säger de att jag inte ser tillräckligt manlig ut för deras smak. Jag får princip 10:or att matcha, men mitt ansikte verkar avskräcka många. (Är inte ful men många säger just att jag inte ser tillräckligt manlig ut. Det finaste jag fick höra var "Du ser mer ut som en tjej än vad jag känner mig som.".

Så vilka kvinnor hade dejtat mig?
    Varför/Varför inte?

Jag vill tillägga att jag inte har dålig självkänsla på grund av detta, inte det minsta.

• Svar på tråden Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?
  • Anonym (bad vibes)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 11:36:20 följande:
    Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?

Hej, får inga matches på Tinder. Då jag pratat med kvinnor på diverse sajter och de få matcher jag fått på Tinder säger de att jag inte ser tillräckligt manlig ut för deras smak. Jag får princip 10:or att matcha, men mitt ansikte verkar avskräcka många. (Är inte ful men många säger just att jag inte ser tillräckligt manlig ut. Det finaste jag fick höra var "Du ser mer ut som en tjej än vad jag känner mig som.".

Så vilka kvinnor hade dejtat mig?
    Varför/Varför inte?

Jag vill tillägga att jag inte har dålig självkänsla på grund av detta, inte det minsta.

Baserat på det du skriver i inlägget, absolut inte. Tror också att du i tråden kommer att argumentera för hur mycket bättre du är än andra män. Men vi får väl se hur det utvecklar sig. Fast helt klart den känslan jag får av dig. Dåliga vibbar helt enkelt.
  • HundenVoffVoff
    Anonym (bad vibes) skrev 2024-11-04 11:42:45 följande:
    Baserat på det du skriver i inlägget, absolut inte. Tror också att du i tråden kommer att argumentera för hur mycket bättre du är än andra män. Men vi får väl se hur det utvecklar sig. Fast helt klart den känslan jag får av dig. Dåliga vibbar helt enkelt.
    Dina vibbar är dina egna. Du är även en man tror jag. Negativiteten känns av i din text. Du antog saker och direkt var det så enligt din utsago. 

Jag skulle uppskatta om du ville få självinsikt och inse att dåliga vibbarna är din grundkänsla. Jag har bra vibbar, jag påstår inte någon är bättre eller sämre. Jag talade om en situation, du började genast döma i form av fördomar som inthar med mig att göra.
  • Anonym (?)

Vad ska vi basera svaren på menar du? Får du inga gillningar hade du förmodligen inte fått någon av mig helier

• HundenVoffVoff
    Anonym (?) skrev 2024-11-04 11:58:16 följande:

Vad ska vi basera svaren på menar du? Får du inga gillningar hade du förmodligen inte fått någon av mig helier

Ok, så endast ytan som styr?
  • Anonym (?)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 12:03:20 följande:
    Va? Det enda du beskriver här är ju ditt utseende
  • Anonym (bad vibes)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 11:52:23 följande:
    Dina vibbar är dina egna. Du är även en man tror jag. Negativiteten känns av i din text. Du antog saker och direkt var det så enligt din utsago. 

Jag skulle uppskatta om du ville få självinsikt och inse att dåliga vibbarna är din grundkänsla. Jag har bra vibbar, jag påstår inte någon är bättre eller sämre. Jag talade om en situation, du började genast döma i form av fördomar som inthar med mig att göra.
    Mina känslor kommer från hur du uttrycker dig. Meningen med tråden var väl att vi skulle svara på om vi skulle dejta dig eller? Jag svarade nej och förklarade varför. Och nej, jag är kvinna/tjej.
  • Anonym (Kvinna)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 12:03:20 följande:
    Alltså ja på tinder är det ju mest ytan som styr såklart. Sen när du inget vidare trevlig mot hen som svarade i tråden heller. 
  • HundenVoffVoff
    Anonym (bad vibes) skrev 2024-11-04 12:05:43 följande:
    Mina känslor kommer från hur du uttrycker dig. Meningen med tråden var väl att vi skulle svara på om vi skulle dejta dig eller? Jag svarade nej och förklarade varför. Och nej, jag är kvinna/tjej.
    Hur jag uttrycker mig säger endast i text om utseende. Dina vibes du känner av i dig sjävl är inte mina. Du har redan hittat på att jag skulle argumentera för varför jag skulle vara bättre än andra i tråden etc, jag har aldrig påstått något så du grundar inte alls ditt svar på vad jag skriver.
  • HundenVoffVoff
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-11-04 12:06:34 följande:
    Alltså ja på tinder är det ju mest ytan som styr såklart. Sen när du inget vidare trevlig mot hen som svarade i tråden heller. 
    Jag brukar inte ta kontakt med personer som har för mycket hat i sig i verkligheten. Du kanske såg vad jag skrev och kan förklara hur du tycker det var otrevligt? 
    Jag kan ju hitta på att du har olika egenskaper som du inte har, sen säga att jag får dåliga reaktioner på dessa (trots att du inte har dem.).

Jag tycker det är ett konstigt sätt att uttrycka sig på.
  • Anonym (bad vibes)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 12:08:23 följande:
    Hur jag uttrycker mig säger endast i text om utseende. Dina vibes du känner av i dig sjävl är inte mina. Du har redan hittat på att jag skulle argumentera för varför jag skulle vara bättre än andra i tråden etc, jag har aldrig påstått något så du grundar inte alls ditt svar på vad jag skriver.
    Nej, det handlade inte bara om ditt utseende. Du betygsätter kvinnor genom att ge dem nummer (otroligt avtändande med folk som gör så) och du uppar dig själv genom att säga att du inte har dålig självkänsla, "inte det minsta". Som sagt, det ger mig bad vibes. Att du började argumentera mot mig var som sagt väntat och stärker ytterligare mina känslor kring vad du utstrålar.
Svar på tråden Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?