Anonym (bad vibes) skrev 2024-11-04 16:27:59 följande:
Som jag skrivit tidigare. Jag tror inte att jag bättre vad du syftade på. Jag skrev att du jag trots din förklaring inte ändrar min bild av dig.
Men va bra att du inte är ensam. Fast då förstår jag inte vad du ska men Tinder att göra. Då är det väl bara att umgås med din partner och strunta i vad folk tycker på nätet.
Men den bild du skapar av någon som är fel är grundad på din egen bitterhet, på dina egna fördomar och bad vibes, det har inget med mig att göra.
Jag bryr mig inte om att du har konstiga, felaktiga bilder av människor som inte stämmer som du vill tala om och sprida din negativetet med.
Jag talade om mitt utseende och reaktioner det gav på Tinder.
Du ser världen genom ett bittert filter det är ingen idé att resonera med dig tills du lyssnar på andra men du verkar tro att du vet bättre än andra vad de skriver, hur de kommer bete sig etc, jag ser detta som galenskap så du får ha det bra.
Jag har gått om vänner, är en glad person, omtyckt etc. Jag talade om hur jag blir bemött på Tidner inte något annat.
Vet inte varför du fortsätter skriva och hävda saker du vill bara klaga och personer sm anväönder internet som du, för att projicear sin bitterhet och hat på andra, kanske borde syna sig själva istället?
Skulle uppskatta om du slutade svara.