Inlägg från: HundenVoffVoff |Visa alla inlägg
  • HundenVoffVoff

Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?

Anonym (bad vibes) skrev 2024-11-04 16:18:15 följande:
    Nej. Jag menar att det är tydligt varför du inte får napp. Men du aldrig kommer aldrig att förstå det själv. Du tycker dig ha rätt och priset du får betala är evig bitterhet och ensamhet.
    Jag tycker inte jag har rätt, jag har rätt såvida du fortfarande inte tror att du vet bättre vad jag syftade på då jag skrev det än du.
    "Bitterhet och ensamhet". Du har så bad vibes att det känns av när man skriver med dig.
    Jag är varken bitter eller ensam. Du verkar väldigt hatisk och bitter däremot.
    Kan du sluta svara, du tillför inget, du lyssnar inte på när man förklarar saker för dig och nu kom du bara med mer negativtet.

Låt mig vara tack.
  • HundenVoffVoff
    Anonym (bad vibes) skrev 2024-11-04 16:27:59 följande:
    Som jag skrivit tidigare. Jag tror inte att jag bättre vad du syftade på. Jag skrev att du jag trots din förklaring inte ändrar min bild av dig.

Men va bra att du inte är ensam. Fast då förstår jag inte vad du ska men Tinder att göra. Då är det väl bara att umgås med din partner och strunta i vad folk tycker på nätet.
    Men den bild du skapar av någon som är fel är grundad på din egen bitterhet, på dina egna fördomar och bad vibes, det har inget med mig att göra.
    Jag bryr mig inte om att du har konstiga, felaktiga bilder av människor som inte stämmer som du vill tala om och sprida din negativetet med. 

Jag talade om mitt utseende och reaktioner det gav på Tinder.
    Du ser världen genom ett bittert filter det är ingen idé att resonera med dig tills du lyssnar på andra men du verkar tro att du vet bättre än andra vad de skriver, hur de kommer bete sig etc, jag ser detta som galenskap så du får ha det bra.
    Jag har gått om vänner, är en glad person, omtyckt etc. Jag talade om hur jag blir bemött på Tidner inte något annat. 
    Vet inte varför du fortsätter skriva och hävda saker du vill bara klaga och personer sm anväönder internet som du, för att projicear sin bitterhet och hat på andra, kanske borde syna sig själva istället?

Skulle uppskatta om du slutade svara.
  • HundenVoffVoff
    Anonym (?) skrev 2024-11-04 16:38:08 följande:
    Svårt att se att männen jag känner till alla skulle ha haft sån tur. Är du säker på att inte historierna du har hört kommer från oattraktiva män eller de som övervärderar sin attraktionskraft? Har ju trots allt alltid funnits män som inte får napp irl också. Vissa tenderar ju att leva ut på nätet
    Vad sägs om att du testar att skapa en A.I bild på en medioker man och se hur bra det går när du använder den som manlig profil på tinder?
  • HundenVoffVoff
    Anonym (bad vibes) skrev 2024-11-04 16:40:49 följande:
    Samma här. De som jag vet som sitter år ut och år in på apparna utan att lyckas, har alla en sak gemensamt. Socialt knepiga.
    Ha ha ha, för hur man är socialt framgår direkt när man ser bilden?
    Foten i munnen

Är det något du "vet" också, för du tror så?
  • HundenVoffVoff
    Anonym (?) skrev 2024-11-04 16:44:10 följande:
    Ja, någon hake tror jag också att det brukar finnas. 
    Du menar någon swipar right för de tycker de har så fin personlighet? ha ha ha.. detta är underhållande!
  • HundenVoffVoff
    Anonym (?) skrev 2024-11-04 16:49:46 följande:
    Jag som själv utgår ifrån helheten har nobbat några profiltexter. Så personligheten spelar roll. 
    Ja, men din kollega här skrev att det handlar om hur de är socialt och inte hur de ser ut. Du menar att du ignorerar nästan profilbilden men tittar på profiltexten?
    Så om det är en supermodell med "Autism..." bara som profiltext blir det dislike direkt?

Och om det är en kort tjockis med glasögon som verkar vara en riktigt trevlig liten Tysthurtbulle blir det en superlike?!
  • HundenVoffVoff
    Anonym (bad vibes) skrev 2024-11-04 16:52:33 följande:
    Ha ha ha,  jag menar naturligtvis när de chattar. Fast du kanske aldrig har kommit så långt att du vet att det är så det går till. Ska förklara för dig: Swipa, chatta, dejta. Dessa män kommer aldrig längre än chatta, alternativt en första dejt. Är dy med nu eller ska jag förklara igen?
    Och det du talar om nu har inget med vad tråden handlar om.
    Det handlar allstå om att få likes, inte att sabba matches som man redan fått.
    Två helt skilda saker! Foten i munnen
  • HundenVoffVoff
    Anonym (bad vibes) skrev 2024-11-04 16:57:38 följande:
    Nämnde inte NÅGOT om utseende. Skrev att killar som inte hittar någon brukar vara socialt knepiga. Punkt.
    Men hur är det relevant då chansen inte ges att visa upp hur man är som person innan man matchat!? Du skrev att "killar som inte får napp på tinder brukar vara..."
    Tror du att dessa män kan vara socialt inkompetenda för varje gång de pratar med en kvinna är hon inte intresserad?
  • HundenVoffVoff
    Anonym (Linda) skrev 2024-11-04 17:42:41 följande:
    Och du verkar inte förstå vad jag skriver . 

Vad det svårt att förstå att alla slags krav får personliga konsekvenser? Och att det gäller oss alla? 
    Jag har som sagt inga problem med att förstå vad du säger, jag förstår inte VARFÖR du säger det vilket inte är samma sak som att förstå VAD du säger.
    Om någon talar om ekonomi och en person säger "goda pizzor" mitt i allting förstår jag givetvis VAD personen säger, att ifrågasätta varför någon säger något är inte samma sak som att inte veta vad personen säger betyder!

Förstod du varför jag skrev detta kan man ju fråga sig.
  • HundenVoffVoff
    Anonym (Så trött) skrev 2024-11-04 17:57:35 följande:

Kan nämna en sak till. Det räckte att jag såg ditt användarnamn för att bli helt avtänd innan jag ens läst din trådstart -  vilken vuxen, normal man skulle döpa sig till HundenVoffVoff?? Det är så barnsligt och creepy att jag blir helt äckelmagad. 

Anmäld för trakasserier.
    Du får gärna utveckla hur ett komiskt username är "creepy"?
    Snarare creepy att påstå det är creepy bara för du tar åt dig av att jag klagar på ytliga personer.
    Men ok, du blir äckad av att en person har ett komiskt username?
    Då är det antagligen du som har större problem och inte mitt username?
    Ska du du bara skriva otrevligheter så behöver du inte göra inlägg?

Avtänd? Varför relaterar du ens hundnamn till något en person skulle bli avtänd eller inte på? Din sjuka syn på djur har väl inget med mig att göra?

Så Långben då, en gående hund på två ben som talar med töld-dialekt.. spyr du varje gång du ser kalle anka tidningar i affären?
Svar på tråden Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?