Inlägg från: Anonym (1-10) |Visa alla inlägg
  • Anonym (1-10)

Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?

HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 11:36:20 följande:
    Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?

Hej, får inga matches på Tinder. Då jag pratat med kvinnor på diverse sajter och de få matcher jag fått på Tinder säger de att jag inte ser tillräckligt manlig ut för deras smak. Jag får princip 10:or att matcha, men mitt ansikte verkar avskräcka många. (Är inte ful men många säger just att jag inte ser tillräckligt manlig ut. Det finaste jag fick höra var "Du ser mer ut som en tjej än vad jag känner mig som.".

Så vilka kvinnor hade dejtat mig?
    Varför/Varför inte?

Jag vill tillägga att jag inte har dålig självkänsla på grund av detta, inte det minsta.

Det tjejer som hade dejtat dig är nog de som lärt känna dig på ett mer normalt sätt en via en utseendefixerad app som Tinder.
  • Anonym (1-10)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 12:38:51 följande:
    Ja, jag kanske borde lägga ner tinder? Är det många mer sunda tjejer som tycker det just är sjukt att dejta på det sättet?
    Funkar det inte med Tinder för dig förstår jag inte varför du fortsätter försöka.

Även om det händer att folk finner varandra via Tinder så träffas de flesta par helt utan Tinder
  • Anonym (1-10)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 12:48:12 följande:
    På uteställen är alla fulla, kladdar på en hela tiden och vill bara ha ett one night stand. Jag hade tinder för att försöka träffa någon mer seriöst, eller iaf försöka så.
    Och det har inte funkat med Tinder för dig. Dags att testa något nytt. Det finns mer än krogen och Tinder
  • Anonym (1-10)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 13:11:06 följande:
    Vad är dina förslag då? Jobbet? Vänskapskretsar?
    Blir så förslutet om det exempelvis skulle vara via jobbet.
    Speciellt då jag dras till mer äventyrliga personligheter än någon som har ett kontorsliv. 
    Dejtade en cirkusartist under ett år, jag gillade verkligen henne.
    Jobb, hobby, vänkrets, resor.

Om du dras till äventyrliga personligheter sök där de flockas, klätterkurs, jorden-runt-resor, svarta pister,, SOG, 
  • Anonym (1-10)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 13:39:30 följande:
    Precis, ytligheten är just det jag ifrågasätter. Känslan man får i form av fysisk attraktion är inte allt påstår jag.
    Men varför väljer du då Tinder???
  • Anonym (1-10)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 13:45:37 följande:
    Det går väl att ge någon en chans även om den inte är endast en ögonsten?
    Det är just vad jag ifrågastäter.
    Jag gillar inte det där yrliga.
    Tror inte ytliga personer mår bra.
    Nu har du lärt dig.  Dags att sluta med Tinder 
  • Anonym (1-10)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 14:00:23 följande:
    Du missar att hela tråden är grundad på att jag vet varför jag inte "får napp" på Tinder och undrar hur tjejer förhåller sig till någon grundat på just det?
    Lite komiskt!
    Många på Tinder sorterar hårt på utseende. Har du då fel utseende blir du snabbt bortsorterad av många.
Svar på tråden Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?