Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 01:06:53 följande:
Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra. Det är intressant. Precis, de anledningar jag ser till att vi har fler och fler singel hushåll.
Kvinnor blir mindre och mindre attraktiva. Pga, bla övervikt och sociala medier.
Sociala medier överöser kvinnor med hur vackra de är och tro sig därför ha chans på högstatus män. Finns nåt som heter bodypositivity på TikTok där feta kvinnor får massa komplimanger.
Förmodligen kommer människan dö ut och AI kommer ta över som partners. Då kvinnan har blivit så oattraktiv och trots det söker hon brad pitt. Men det kanske är tur ivf finns så kvinnor kan skaffa barn utan män. Lite tragiskt är det.
Här är en karl eller småpojk
Som är fruktansvärt bitter hör jag det.
Då det du skrivit inte stämmer.
Jag är ff smal. Så jag vet inte riktigt vad du pratar om att feta kvinnor får komplimanger på tik tok, men att kvinnor skulle ha problem med att få karlar nuförtiden. Nej det stämmer ju inte. Fet eller smal.
För karlar gör vad som helst för att få en kvinna så inget har ändrats. Tjock eller smal, det finns alltid villiga karlar. Och om du är en normal karl så vill du innerst inne ha en kvinna. Vad du än skriver för strunt.
Överviktig eller ej. Vi kvinnor vill inte ha incels eller såna som beter sig så.
Så enklaste sättet att få en kvinna är att sluta bete sig strange och att sluta gnälla på kvinnor.