• Anonym (Rob)

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Det är intressant. Precis, de anledningar jag ser till att vi har fler och fler singel hushåll. 
    Kvinnor blir mindre och mindre attraktiva.  Pga, bla övervikt och sociala medier.
    Sociala medier överöser kvinnor med hur vackra de är och tro sig därför ha chans på högstatus män.  Finns nåt som heter bodypositivity på TikTok där feta kvinnor får massa komplimanger.
    Förmodligen kommer människan dö ut och AI kommer ta över som partners. Då kvinnan har blivit så oattraktiv och trots det söker hon brad pitt.  Men det kanske är tur ivf finns så kvinnor kan skaffa barn utan män. Lite tragiskt är det.

• Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.
  • Anonym (Barnafödande)
    Anonym (meep meeep) skrev 2024-08-27 15:05:28 följande:

Mina damer o herrar.

Min 70-åriga farbror vill ha en 20 årig kvinna. Är det synd om honom för att han inte får sin preferens tillgodosedd?
    Meep meeep

Han har inte varit 70 år under hela hans liv.
    Det finns inget förbjud för om någon ska få tycka att det är synd om honom 
  • Anonym (Barnafödande)

Mina damer o herrar.

Min 70-åriga farbror vill ha en 20 årig kvinna. Är det synd om honom för att han inte får sin preferens tillgodosedd?
    Meep meeep

Åldrande känns mer rättvist än mycket annat. 
    Om man inte dör i förtid så är ingen ung för evigt. 
    Hur ser han på kvinnor i sin ålder?
    Hur har hans dejtande sett ut genom årens gång? 
    Har han varit gift? 

Hans sexlust är säkert lägre än vad det är för 20måriga män. 
  • Anonym (Barnafödande)

Mina damer o herrar.

Meep meeep

Du kommer också bli en 70årig man om du inte kommer dö innan du fyller det. 

Suggerdaddy är inte olagligt än... 
  • Anonym (Barnafödande)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-27 13:28:02 följande:
    Du vill inte dejta, äldre eller tjocka kvinnor. Kvinnor vill inte dejta korta män. 
    Du kommer också bli drabbad av att du blir gammal och mer bortvald än när du är/var ung om du inte dör i förtid.
    Alla män kommer inte vara korta någon gång. Alla kvinnor kommer inte vara feta någon gång under deras livstid 
  • Anonym (Tramsigt)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 14:25:41 följande:
    Mitt bmi är 23,8.

Så normalviktig.
    Och den å så viktiga fettprocenten som du tjatar om hela tiden?
  • Anonym (Tramsigt)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 18:54:02 följande:
    Det är inte samma sak.  Kvinnor ska inte ha för mycket muskler eller fettmassa.

Medan kvinnor inte vill ha en tanig kille.
    Men ditt ideal, med din ideala fettprocent är antingen en väldigt vältränad (och muskulös, det betyder inte stora muskler) kvinna eller anorektiker.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Tramsigt)

Nej, kvinnor är inte ensamma för att de blir "fulare och fetare". Kvinnor är ensamma av fri vilja, för att de inte behöver en man för sin försörjning längre. Kvinnor behöver inte en man för att få tak över huvudet, klippa gräset eller fixa med bilen. 

Om en man vill öka sin livslängd bör han leva i en relation (med en kvinna). Om en kvinna vill öka sin livslängd bör hon leva utan både man och barn. Hur kommer det sig att kvinnors livslängd minskar pga man och barn? Jo, för den ökade stress det innebär. 

Börja dra ert strå till stacken så ska ni se att det blir enklare att hitta (och behålla) en partner. 

• Marmite Devil
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 17:22:05 följande:
    Du kanske har glömt den lilla detaljen att män har mer muskelmassa än kvinnor?  Muskler väger mer än fett.

Nej du. 

Du är fet. 

• Anonym (Öpple)
    Marmite Devil skrev 2024-08-27 22:19:34 följande:

Nej du. 

Du är fet. 

Och kort
    oattraktiv? Ganska sannolikt.
Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.