• Anonym (Rob)

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Det är intressant. Precis, de anledningar jag ser till att vi har fler och fler singel hushåll. 
    Kvinnor blir mindre och mindre attraktiva.  Pga, bla övervikt och sociala medier.
    Sociala medier överöser kvinnor med hur vackra de är och tro sig därför ha chans på högstatus män.  Finns nåt som heter bodypositivity på TikTok där feta kvinnor får massa komplimanger.
    Förmodligen kommer människan dö ut och AI kommer ta över som partners. Då kvinnan har blivit så oattraktiv och trots det söker hon brad pitt.  Men det kanske är tur ivf finns så kvinnor kan skaffa barn utan män. Lite tragiskt är det.

• Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.
  • Anonym (Barnafödande)
    Anonym (Barnafödande) skrev 2024-08-27 13:41:17 följande:
    Det är nog värre att bli ratad av någon när man är intresserad i någon.
    Jag tror inte någon äldre tant blir sur eller upprörd om de blir ratad sv någon som de inte vill ha något med att göra med. 
  • Anonym (Barnafödande)
    Anonym (Barnafödande) skrev 2024-08-27 13:41:17 följande:
    Det är nog värre att bli ratad av någon när man är intresserad i någon.
    Jag tror inte någon äldre tant blir sur eller upprörd om de blir ratad av någon som de inte vill ha något med att göra med. 
  • Anonym (Barnafödande)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-27 13:28:02 följande:
    Du vill inte dejta, äldre eller tjocka kvinnor. Kvinnor vill inte dejta korta män. 
    Och vilka kvinnor tar illa upp om han ogillar äldre och feta kvinnor?
    Det är annorlunda att bli ratad av någon än om någon har preferenser 
  • Anonym (Rob)

Kvinnor gillar även att snacka skit om korta män.

Bla, i podden:

Alla killar som är under 160 cm: Go to hell

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 13:46:07 följande:

Bla, i podden:

Och du gillar att snacka skit om kvinnor med normalt BMI. Vad är skillnaden, att de kan banta sig ner till 19 fast de inte vill och mår bra som de är?

Om alla korta män är som du, så förstår jag att de snackar skit om dom. 
  • Anonym (kickan)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 13:46:07 följande:

Bla, i podden:

Dom där två hororna borde ingen lyssna på.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-27 13:51:04 följande:
    Och du gillar att snacka skit om kvinnor med normalt BMI. Vad är skillnaden, att de kan banta sig ner till 19 fast de inte vill och mår bra som de är?

Jag har väl aldrig sagt kvinnor över bmi 20 ska go to hell?  

Kvinnor över 20 i bmi faller bara utanför min radar.  Och hur en hälsoaspekt så är många kvinnor feta redan vid bmi 22.
  • Anonym (Barnafödande)

Om man snackar skit i allmänhet om korta män för man ogillar olika personer som råkar vara korta så inkluderar det alla korta män. 
    Även korta personer som du tycker har bra personlighet hånar du även då. 
  • Anonym (Öpple)
    Anonym (Ej ts...) skrev 2024-08-27 13:22:04 följande:
    Är ej ts men jag svär, jag tror inte jag dejtat någon kvinna under 100kg som dessutom vart minst 15 år äldre än mig någonsin. Givetvis uppskattar jag att någon vill dejta mig öht men det känns hopplöst. Jag är 27 år, kanske inte så snygg men jag är väldigt muskulös och vältränad. Jag ratas direkt för att jag är kort (164 cm).
    Varför är du inte snygg? Vad är din ursäkt? Tänk på alla kvinnor som vill ha barn
  • Anonym (Barnafödande)

Det är fel att håna både korta personer och feta personer. 
    Det blir dessutom ologiskt om man i samma tråd tycker det är fel att man hånar någon för personen är kort samtidigt som man hånar feta personer 
Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.