• Anonym (Rob)

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Det är intressant. Precis, de anledningar jag ser till att vi har fler och fler singel hushåll. 
    Kvinnor blir mindre och mindre attraktiva.  Pga, bla övervikt och sociala medier.
    Sociala medier överöser kvinnor med hur vackra de är och tro sig därför ha chans på högstatus män.  Finns nåt som heter bodypositivity på TikTok där feta kvinnor får massa komplimanger.
    Förmodligen kommer människan dö ut och AI kommer ta över som partners. Då kvinnan har blivit så oattraktiv och trots det söker hon brad pitt.  Men det kanske är tur ivf finns så kvinnor kan skaffa barn utan män. Lite tragiskt är det.

• Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.
  • jeolpeol

Vill du leva med en AI så gärna för mig, varsågod. Jag nöjer mig med att leva i verkligheten.

• Anonym (Ej ts...)
    Anonym (Ok) skrev 2024-08-27 09:18:01 följande:

Ok, TS, menar du att du blir uppvaktad av massor av överviktiga kvinnor som du tvingas säga nej till?

Är ej ts men jag svär, jag tror inte jag dejtat någon kvinna under 100kg som dessutom vart minst 15 år äldre än mig någonsin. Givetvis uppskattar jag att någon vill dejta mig öht men det känns hopplöst. Jag är 27 år, kanske inte så snygg men jag är väldigt muskulös och vältränad. Jag ratas direkt för att jag är kort (164 cm).
  • Anonym (Ej ts...)
    Anonym (Ej ts...) skrev 2024-08-27 13:22:04 följande:
    Är ej ts men jag svär, jag tror inte jag dejtat någon kvinna under 100kg som dessutom vart minst 15 år äldre än mig någonsin. Givetvis uppskattar jag att någon vill dejta mig öht men det känns hopplöst. Jag är 27 år, kanske inte så snygg men jag är väldigt muskulös och vältränad. Jag ratas direkt för att jag är kort (164 cm).
    Är det här min nivå liksom dubbelt så gammal och över 100kg? Nej jag lägger ner det här.
  • Anonym (Lisa)
    Du vill inte dejta, äldre eller tjocka kvinnor. Kvinnor vill inte dejta korta män. 
  • Anonym
    Det är väl rätt lätt avhjälpt? Sluta dejta dem.
  • Anonym (Barnafödande)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-27 13:28:02 följande:
    Du vill inte dejta, äldre eller tjocka kvinnor. Kvinnor vill inte dejta korta män. 
    Finns skillnader nu, 
    1. Ingen person har varit gammal under hela sitt liv
    2. Finns en chans på att lyckats få ned i vikt
    3. Feta kvinnor har en större chans att få intresse från männen jämfört med korta män har hos kvinnorna 
    4. Du säger vad han vill och sedan säger du vad kvinnorna. Vad han vill ska vara hans egna val men du säger vad alla kvinnor väljer. 
  • Anonym (Barnafödande)
    Du säger inte nu att män vill inte ha tjocka kvinnor. 
    Det går inte påstå att det är samma sak när du jämför vad 1 man vill och vad alla kvinnor vill. 
  • Anonym (Barnafödande)
    Det blir ologiskt när du påstår att kvinnor vill inte ha korta män när du längre upp skriver att korta män får kompensera med något 
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Barnafödande) skrev 2024-08-27 13:35:47 följande:
    Finns skillnader nu, 
    1. Ingen person har varit gammal under hela sitt liv
    2. Finns en chans på att lyckats få ned i vikt
    3. Feta kvinnor har en större chans att få intresse från männen jämfört med korta män har hos kvinnorna 
    4. Du säger vad han vill och sedan säger du vad kvinnorna. Vad han vill ska vara hans egna val men du säger vad alla kvinnor väljer. 
    2. Mmm, och då kommer den nu smala kvinnan söka sig till en lång man istället för att hon kan...

3.  Så är det.  Finns fler män som gillar feta kvinnor än det finns kvinnor som gillar korta män.
  • Anonym (Barnafödande)
    Det är nog värre att bli ratad av någon när man är intresserad i någon.
    Jag tror inte någon äldre tant blir sur eller upprörd om de blir ratad över någon som de inte vill ha något med att göra med. 
Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.