• Anonym (Rob)

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Det är intressant. Precis, de anledningar jag ser till att vi har fler och fler singel hushåll. 
    Kvinnor blir mindre och mindre attraktiva.  Pga, bla övervikt och sociala medier.
    Sociala medier överöser kvinnor med hur vackra de är och tro sig därför ha chans på högstatus män.  Finns nåt som heter bodypositivity på TikTok där feta kvinnor får massa komplimanger.
    Förmodligen kommer människan dö ut och AI kommer ta över som partners. Då kvinnan har blivit så oattraktiv och trots det söker hon brad pitt.  Men det kanske är tur ivf finns så kvinnor kan skaffa barn utan män. Lite tragiskt är det.

• Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.
  • molly50
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 14:25:41 följande:
    Mitt bmi är 23,8.

Så normalviktig.
    Enligt din egen åsikt så är du ju då fet,eftersdom du anser att kvinnor med ett bmi över 20 vara feta.
    Det är ju dubbelmoral.
  • Anonym (Inget problem)
    Anonym (meep meeep) skrev 2024-08-27 15:03:22 följande:

Han kör aggresiv propaganda för att kvinnorna ska banta ner sig till hans preferenser. Som om utbudet för incels skulle bli högre för det?
    Haha, meep meep

Haha! Ja, vem vill ha en bitter gnällspik som kommer att dumpa en så fort man går upp ett gram?
  • Anonym (Rob)
    molly50 skrev 2024-08-27 17:27:44 följande:
    Enligt din egen åsikt så är du ju då fet,eftersdom du anser att kvinnor med ett bmi över 20 vara feta.
    Det är ju dubbelmoral.
    Jag har alltid varit smal. Men har gått upp i vikt för att bättre matcha kvinnors preferenser.  
    Ja, och sen skadar väl inte att vara lite starkare även om man blir lite tyngre och inte lika snabb på 10 km.
  • Anonym (Öpple)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 17:54:13 följande:
    Jag har alltid varit smal. Men har gått upp i vikt för att bättre matcha kvinnors preferenser.  
    Ja, och sen skadar väl inte att vara lite starkare även om man blir lite tyngre och inte lika snabb på 10 km.
    Fatso
  • molly50
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 17:54:13 följande:
    Men då är det ju hyckleri att klaga på kvinnor som har ett bmi över 20.
    De kanske också tränar och har muskler? Eller en kraftig benstomme. ^^
  • Anonym (Rob)
    molly50 skrev 2024-08-27 18:35:21 följande:
    Men då är det ju hyckleri att klaga på kvinnor som har ett bmi över 20.
    De kanske också tränar och har muskler? Eller en kraftig benstomme. ^^
    Det är inte samma sak.  Kvinnor ska inte ha för mycket muskler eller fettmassa.

Medan kvinnor inte vill ha en tanig kille.
  • molly50
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 18:54:02 följande:

Men du vill ju ha en vältränad kvinna som tänker på sin hälsa. Eller har du ändrat på det nu?
    Hur ska du ha det?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 18:54:02 följande:

Och killar ska inte vara för korta. 
  • Anonym (Barnafödande)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-27 18:59:08 följande:
    Och kroppslängden går inte påverka på samma sätt som fetma och mycket muskler 
  • Anonym (Barnafödande)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-27 18:59:08 följande:
    Och det är värre när man ej påstår att det är ens egna preferenser utan ska vara kvinnor i allmänhets preferenser 
Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.