ClumsySmurf skrev 2024-09-10 14:59:15 följande:
Anonym (Rob) skrev 2024-09-09 23:24:22 följande:
Det är spännande att läsa hur många sätt man kan förminska en person för att försöka göra dennes åsikter mindre relevant.
Det är uppenbart hur alla dessa tjockisar tar illa upp. Det är som en struts som stoppar huvudet i sanden och inte ser hur feta vi är idag.
Finns en annan på forumet som ofta roar sej med samma sak, han brukar anklaga någon för ad hominem och i nästa mening gör han själv ad hominem
ad hominem kan bytas ut mot valfritt argumentationsfel
När en liten grupp kvinnor som bor i ett annat land får representera svenska kvinnor generellt är det något som haltar.
Jag tycker TS är väldigt motsägelsefull och de som inte håller med om något som helt saknar källa får heta tjockis, är det att vara vara seriös?
"Men när man ser detta könskrig som ständigt pågår så är det lätt att man tappar tron på män."
Det är lätt att vända på det.
Kvinnor har könskrigat friskt i flera år men då heter det feminism, som samhället kastar pengar på. Dessa kvinnor har aldrig kunnat argumentera för sin sak och vissa av de på forumet roar sej med trollande när de förlorar argumentet och sen spelar de oskyldiga offer. Med tiden har de blivit mer och mer osynliga på forumet eller så ligger de lågt.
(Menar jag inte de feminister som har något vett innanför pannbenet, de har inte heller några större problem med sina argument.)
Det är ofta dessa kvinnor som får representera kvinnor rent allmänt när män kastar skit på kvinnor, och vissa av de på forumet roar sej med trollande när de förlorar argumentet och sen spelar de oskyldiga offer.
Jag vet inte om det är mig eller TS du citerar.
Men jag har ingenstans påstått att det skulle vara bättre när kvinnor könskrigar.