• Anonym (Rob)

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Det är intressant. Precis, de anledningar jag ser till att vi har fler och fler singel hushåll. 
    Kvinnor blir mindre och mindre attraktiva.  Pga, bla övervikt och sociala medier.
    Sociala medier överöser kvinnor med hur vackra de är och tro sig därför ha chans på högstatus män.  Finns nåt som heter bodypositivity på TikTok där feta kvinnor får massa komplimanger.
    Förmodligen kommer människan dö ut och AI kommer ta över som partners. Då kvinnan har blivit så oattraktiv och trots det söker hon brad pitt.  Men det kanske är tur ivf finns så kvinnor kan skaffa barn utan män. Lite tragiskt är det.

• Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.
  • ClumsySmurf
    Anonym (Rob) skrev 2024-09-09 23:24:22 följande:
    Det är spännande att läsa hur många sätt man kan förminska en person för att försöka göra dennes åsikter mindre relevant.  
    Det är uppenbart hur alla dessa tjockisar tar illa upp.  Det är som en struts som stoppar huvudet i sanden och inte ser hur feta vi är idag. 
    Har du en dålig dag eller skjuter du dej själv i foten med flit?
  • Meddelande borttaget
  • ClumsySmurf
    Anonym (Öpple) skrev 2024-09-09 23:35:21 följande:
    Skillnaden mellan ett troll är att den sitter och småfnissar samtidigt som den gnuggar händerna. Den här sortens trådar så är det någon som sitter och gråter framför skärmens blåa sken. Tar saken (hatet) seriöst till skillnad från troll. Dvs propagerar och försöker normalisera en viss attityd.

Enligt mitt tycke.
    Jag tror att den som med skadjeglädje gnuggar händerna när h*n trollar gråter lite mindre.
    De som propagerar och försöker normalisera en viss attityd föredrar ekokammare som t.e.x incelforum eller feministiska mansbebisar där man både slipper kritik och slipper bli idiot förklarad.
    men det finns väl de som försöker med t.e.x missbruk av ord som fascism, aggressiv, propaganda, misogyn, normalisera.
    det är det hatbloggaren sysslar med när han låtsas vara hardcore feminist och aggressivt försöker polarisera på forumet efter att ha blivit svårt kränkt av kritik.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Rob)
    ClumsySmurf skrev 2024-09-10 00:19:20 följande:
    knivig fråga.
    Om jag svarar nej så är jag snyggare, om jag svarar ja får jag enligt dej knulla oftare
    Blir lagom tjock ett bra svar?
    Anonym (Rob) skrev 2024-09-09 02:04:16 följande:
    Det där stämmer inte.  Jag ser massor med slanka kvinnor som har män med kagge.

"Är du man och bär runt på några extrakilon?
    Misströsta inte! Enligt en studie föredrar kvinnor män av det större slaget i sängkammaren, skriver brittiska Metro"

Endast 9% av kvinnorna föredrar en smal man.
    De allra flesta föredrar dock en rund man.

"2 544 brittiska kvinnor deltog i studien och de stora männen vann ? stort. Hela 38 procent av kvinnorna säger sig föredra en omfångsrik man, medan 21 procent helst vill ha en vältränad man.
    Anledningarna som kvinnorna gav var att rundare män är mer omtänksamma i sängen och bryr sig mer om sin partners njutning. 9 procent valde i första hand en liten, smal man."

Så om kvinnorna går ner i vikt kommer det att fortfarande att finnas gått om män med stort omfång.

www.aftonbladet.se/nyheter/a/ddrVbX/studie-darfor-foredrar-kvinnor-storre-man-i-sangen

Ja, tar det som ett ja.
    Det är enda anledningen jag ser till att käfta emot något som är självklart.
    Det och din personlighet enligt din profil "Egoist     Elak     Likgiltig".  Stämmer väl överens med att du är person som mår mycket dåligt och det gäller även generellt för överviktiga.
  • Anonym (Öpple)
    ClumsySmurf skrev 2024-09-10 00:11:26 följande:
    Jag tror att den som med skadjeglädje gnuggar händerna när h*n trollar gråter lite mindre.
    De som propagerar och försöker normalisera en viss attityd föredrar ekokammare som t.e.x incelforum eller feministiska mansbebisar där man både slipper kritik och slipper bli idiot förklarad.
    men det finns väl de som försöker med t.e.x missbruk av ord som fascism, aggressiv, propaganda, misogyn, normalisera.
    det är det hatbloggaren sysslar med när han låtsas vara hardcore feminist och aggressivt försöker polarisera på forumet efter att ha blivit svårt kränkt av kritik.
    Du har glömt passivt aggressiv. Propagandamaskineri med förtäckt misogyni i syfte att normalisera en attityd. Trots att ingen- absolut ingen läser ihopklippta långrandiga spamtrådar.

dvs typisk lättkränkt hatare som sprider lögner för att han gillar att trolla.

Sån skit finns också.
  • ClumsySmurf

Jag tycker själv att det finns någon slags nyanserad ärlighet i min profil, men man får tycka olika.

Personlighet
    Egoist        Omtänksam
    Elak            Snäll
    Likgiltig     Nyfiken     
    Optimist    Pessimist    
  • ClumsySmurf
    Anonym (Öpple) skrev 2024-09-10 02:35:39 följande:
    Du har glömt passivt aggressiv. Propagandamaskineri med förtäckt misogyni i syfte att normalisera en attityd. Trots att ingen- absolut ingen läser ihopklippta långrandiga spamtrådar.

dvs typisk lättkränkt hatare som sprider lögner för att han gillar att trolla.

Sån skit finns också.
    Jag har inte glömt att han ofta försöker provocera med du är passivt aggressiv
    Ibland är han så passivt aggressiv att han låtsas vara kvinna som kastar skit på män.
  • Anonym (Öpple)
    ClumsySmurf skrev 2024-09-10 02:42:44 följande:
    Jag har inte glömt att han ofta försöker provocera med du är passivt aggressiv
    Ibland är han så passivt aggressiv att han låtsas vara kvinna som kastar skit på män.
    Jag skulle vilja se hatbloggen du driver. Kan du länka?
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.