Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

TS. Lugn vettig man som på ett relativt ödmjukt sätt tar upp dessa frågor som är så känsliga i dagens klimat.

• Anonym (Man)
    Anonym (HP) skrev 2024-08-27 07:51:53 följande:
    Dito och alla dessa kvinnor som uppvisar åsikter om att hur alla deras problem är mäns fel och undrar varför män är så korkade. Klassisk misandri. 
    Ordet misandri kommer bli vanligare i diskussioner framöver. Ordet har knappt behövts tidigare men nu ropas det incel och misogyn så fort någon har en tanke eller åsikt som inte klappar medhårs för vad man ska tycka.
  • Anonym (Man)
    EnAnonumius skrev 2024-08-27 08:43:00 följande:

Intressant att mannen i videon aldrig reflekterade över dumheten männen gör.

Om män ger komplimanger till dess piercade kvinnor med mangafärgat  hår (i olika färger) som är lättklädda, så lär ju dessa männen kvinnorna att det är okey att se ut så för att få tag på en man. Det borde ju alla män förstå som har ett högre IQ än sitt egna skonummer.

Så den verkliga nakna sanningen är ju att männen lägger ju krokben för sig själva när de ger komplimanger på de utseende som de sedan inte vill ha till flickvänsmaterial.

Om män nu vill ha denna s.k "mer naturliga femininiteten" visa det då genom era likes och kommentarer på nätet.

Skulle vi kunna enas om att både män och kvinnor har bidragit till detta klimat?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Jonna) skrev 2024-08-27 09:46:13 följande:

Så männen vill inte ha kvinnorna, för de är överviktiga, piercade och okvinnliga. Kvinnorna vill inte ha de flesta männen för de är omanliga och misslyckade.
    Då så, om ingen vill ha någon, borde alla vara nöjda! 

Det är tydligen social mediers fel att kvinnor får komplimanger (för det är dåligt att få komplimanger). Tror killen att kvinnor aldrig fick komplimanger förut, innan sociala medier fanns? Kvinnor som får komplimanger tror tydligen att det betyder att de är fantastiska och ratar de flesta männen, men de ratade männen borde ju vara glada över det, eftersom kvinnor ändå är överviktiga och hemska. Win-Win. 

Männen har hört att de är negativt att vara manliga så ändrar därför sin personlighet helt till att bli icke-manliga, vilket tydligen är fel. Fast undrar varför de ändrar sin personlighet så, när kvinnor bara är ytliga, okvinnliga och hemska. 
    De mest lyckade männen, som 100% av kvinnorna föredrar (och ratar alla andra män), vill bara ha väldigt kvinnliga, friska våp som inte är starka och självständiga. 

Ja, jag lärde mig mycket av denna film. 

Bra att du ändå reflekterade över vad som sades istället för att direkt gå i försvarsställning och i affekt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Barnafödande) skrev 2024-08-27 14:01:24 följande:
    Många kvinnor kan lägga skulden på männen när de inte hittar någon man de uppskattar.
    Man lägger inte skulden på sig själv då. 
    Kommentaren brukar då istället vara att det inte finns några bra män. Dvs männen som finns är otillräckliga. När man vänder på detta och singelmän kallar kvinnorna som är singlar för otillräckliga så är man en incel och misygyn.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Öpple) skrev 2024-08-30 19:07:41 följande:
    Jag håller med.
    Tror du att kvinnorna går och sörjer för att du inte vill ha dom?
    Du verkar ju åtminstone bli brydd av det.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Öpple) skrev 2024-08-30 19:49:15 följande:
    Ts tror ju det. Han anser att alla kvinnor är för fula och att män inte vill ha dom och att det är "sorgligt"

-För att det är så synd om männen-

Att det här är ett Rob-problem verkar han inte kännas vid utan tror det innefattar alla män. 

Ja, tacka fan att jag blir brydd när fascistisk misogyn propaganda sprida för att viktkontroller ska införas för kvinnor, eller via nedlåtande retorik försöka få kontroll över kvinnor via uppvigling av andra män. Är du brydd? Eller har Rob lyckats normalisera misogynin så pass?

Tjocka kvinnor är mindre attraktiva än smala/normalviktiga. Det tycker nog dom flesta. Utöver det så har ju alla olika preferenser när det kommer till det motsatta könet.

Man behöver inte bry sig om dessa generaliserade preferenser utan man får äta och bli jättetjock om man vill. Både som man och kvinna.

• Anonym (Man)
    molly50 skrev 2024-09-07 13:38:27 följande:
    Har du hört talas om sjukdomar som t ex lipödem?
    Eller kortisonbehandling.
    Båda är saker som kan orsaka viktuppgång.
    Jag har en väninna med den sjukdomen som både äter nyttigt och rör på sig,men som ändå inte går ner i vikt.
    Hur förklarar du det?
    Alla vet att det finns särskilda fall där en bieffekt är viktuppgång. Men sanningen är att dom allra flesta, alltså en förkrossande stor majoritet, inte kan skylla på sjukdomar.
  • Anonym (Man)
    EnAnonumius skrev 2024-09-07 15:00:39 följande:
    Hur många kvinnor skulle vilja ha ett fetto som dig?
    Jag trodde inte att du blev så provocerad att du kände dig tvungen att uttrycka dig så plumpt..
  • Anonym (Man)
    EnAnonumius skrev 2024-09-07 15:15:13 följande:
    Nej jag blev inte provocerad. Varför väljer du att inbilla dig själv att det har med det att göra?

Så det skall vara okey att kalla kvinnor för feta om de har ett BMI på 22, så som TS gör?

Tänk dig för innan du svara mig om du skall svara på detta.
    Det märks tydligt att du blir provocerad och går till personangrepp. Inbilla dig inget annat. Jag tycker inte att det är rimligt att man anses vara fet bara för att man har ett BMI på över 22. Men om några några personer tycker det bryr jag mig inte om det utan avfärdar det som nonsens. Testa det!
Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.