Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Intressant att mannen i videon aldrig reflekterade över dumheten männen gör.

Om män ger komplimanger till dess piercade kvinnor med mangafärgat  hår (i olika färger) som är lättklädda, så lär ju dessa männen kvinnorna att det är okey att se ut så för att få tag på en man. Det borde ju alla män förstå som har ett högre IQ än sitt egna skonummer.

Så den verkliga nakna sanningen är ju att männen lägger ju krokben för sig själva när de ger komplimanger på de utseende som de sedan inte vill ha till flickvänsmaterial.

Om män nu vill ha denna s.k "mer naturliga femininiteten" visa det då genom era likes och kommentarer på nätet.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 17:54:13 följande:
    Jag har alltid varit smal. Men har gått upp i vikt för att bättre matcha kvinnors preferenser.  
    Ja, och sen skadar väl inte att vara lite starkare även om man blir lite tyngre och inte lika snabb på 10 km.
    Då du säger att en kvinna är fet vid 22BMI, så är du också fet med dina 23BMI..

Du säger att du gick upp i vikt för att "bättre matcha" kvinnors preferenser. Varför tror du att en kvinnors preferenser är killar som är fetton?

• EnAnonumius
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 18:54:02 följande:
    Det är inte samma sak.  Kvinnor ska inte ha för mycket muskler eller fettmassa.

Medan kvinnor inte vill ha en tanig kille.
    Ja det är DINA preferenser, lär dig det.
    Det är inte alla män som är intresserade av att ha kvinna baserade på dina preferenser´och skulle knappast anse att en kvinna på 22BMI skulle räknas som fet.

P.S

Hittade en bild på ditt EX, hon verkar ha det trevligt  i solen..

• EnAnonumius
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 17:22:05 följande:
    Du kanske har glömt den lilla detaljen att män har mer muskelmassa än kvinnor?  Muskler väger mer än fett.

Ja och bara för att en man har "mer muskelmassa" och muskler är tyngre än fett, så är det inte samma sak som att kvinnor är feta vid ett 22 i BMI per se, som du bjäbbar om.
    Hon kan ha normal fettprocent ratio på 22BMI.

Medan en man som är på 23BMI kan mycket väl ha mer fett än muskler, och där med bli fet.

• EnAnonumius
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-28 09:27:13 följande:
    Det har jag inte sagt.  Men det är få kvinnor som bygger så mycket muskler att hon blir fet i bmi trots låg fettprocent.

Nej du har inte sagt det nej...🙄😏

Jag citera dina egna ord du aaaldrig har sagt:
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 13:53:23 följande:
     Och hur en hälsoaspekt så är många kvinnor feta redan vid bmi 22.
    (slut citat)

Här har vi dina ord du aldrig har sagt...

Skall du fortsätta att påstå detta så skall u slänga fram med en objektiv källa som styrker/bevisar dina påståenden.

Du hävdar, bevisbördan lkigger hos dig. Så kom inte dragandes med något patetiskt som  "googla själv".

• EnAnonumius
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-30 11:17:51 följande:
    Jag håller inte med snubben i videon. Det är mest kvinnor som ger överviktiga kvinnor komplimanger.  Vad det beror på kan man ju sia om ... Men kanske ser de inte henne som en konkurrent.
    Hur VET du av FAKTA att det är mest kvinnor som ger liksen på bilderna?

• EnAnonumius
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-31 00:33:09 följande:
    Ge ett förlag för att bromsa utvecklingen mot övervikt i samhället?   
    Du tror inte viktkontroller skulle fungera?   
    Nej man behöver inte använda sig av viktkontroller. Det som behövs är vettig näringslära, och att man kan införa sockerskatt. 

• EnAnonumius
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-31 01:55:41 följande:
    Jag lägger mycket energi på dejting. Det bästa de att se jag vart 40+ har antalet kandidater sjunkit drastiskt.  När jag var 30+ kunde jag dejta flera intressanta kandidater om året.  I år har jag endast varit på en dejt på hela året.  
    De kvinnor som faller mig smaken finns inte längre...
    Varför är det så få kvinnor 30+ som inte håller måttet kan man fråga sig.
    Klart att antalet kandidater sjunker drastiskt på 40+ strecket.

Kvinnor genom hushållsarbete och sitt arbete de har (många jobbar ju inom vården) gör ju att kvinnor får lite mer muskler och blir där med får ett högre BMI än dina anorektiker ideal. DET, varken du gillar fakta eller inte, är naturligt att man får ett visst högre BMI (utan att vara fet alls) då man musklar upp kroppen en del alt efter som åren går...

Du verkar ju ha stagnerat i utvecklingen och stannat kvar i ett tonårstänkande och tror att en människa kan ha sin tonårskropp hela livet, och då förespråkar anorektiker ideal uppe på det.

Sedan så skall man inte tala om dina fascistiska förslag om "viktkontroller".

Det finns många länder som faktiskt har punktskatt på sockersötade drycker och godis. Och de nyttiga livsmedlen har lägre ´skatter (moms är en form av skatt).
    Det systemet skulle ju hjälpa långt mycket mer än att använda sig av dina fascistiska metoder.

• EnAnonumius
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-31 13:42:07 följande:
    Jag tror inte punktskatt kommer hjälpa mer än marginellt. Det har man sett när det infördes i de nordiska länderna. Det krävs mycket större förändringar.
    Folk äter för mycket idag helt enkelt.  
    Ja och viktkontroller skulle ju knappast hjälpa heller. Tvärt om så skulle de nog snara öka på hetsen med att  både kvinnor och män blir mer eller mindre anorektiker för att kunna "klara vikt kontrollen".
    Det skulle ju iofs gynna dem som förespråkar anorektiska ideal. D.vs sådan som dig.

Jag skrev i ett tidigare inlägg #233, som var också ett svar till dig. Jag skrev:

"Nej man behöver inte använda sig av viktkontroller. Det som behövs är vettig näringslära, och att man kan införa sockerskatt. "

Jag tror på punktskatter och en gedigen utbildning i näringslära.  Den metoden tror jag är långt mycket mer vettigare än fascistiska metoder (viktkontroll).

Fysisk aktivitet hjälper inte heller nämnvärt.
    Klart att du säger det. Det gynnar ju inte dig, då kvinnorna (även männen med) får ju lite mer muskler och bättre kondition av fysisk aktivitet.
    Det var ju inget du ville ha kvinnor med normal muskelmassa för kvinnor.
    Du skriver ju att tjejer inte skall ha fett och de får inte ha "för mycket muskler heller".
    Den kombinationen du förespråkar är ju faktiskt direkt ohälsosam. Det finns en anledning att folk säger till dig att det du förespråkar är anorektiker ideal. D.vs icke hälsosamma ideal.
    " Vi kan alltid äta lite mer och då hjälper det inte om vi är fysiskt aktiva. Vi är så energieffektiva, säger Claude Marcus professor vid Karolinska institutet.

Så länge du inte länkar till källan/artikeln i sig.. Så kommer jag att tolka det tills vidare att du sysslar med en s.k "quote mining". 
    D.v.s citering ur sitt sammanhang.

• EnAnonumius
    Anonym (Tramsigt) skrev 2024-09-01 20:32:51 följande:
    Det är väl visst jämförbart. Du vill ha ett ideal du har svårt att få, Femina har ett ideal hon vill ha men inte kan få. Skillnaden är att Femina inte kräver att män ska motsvara hennes ideal till skillnad från dig som tycker att det ska införas tvångsbantning, viktkontroller etc så att kvinnor blir smala anorektiker med ett BMI under 20.... allt för att passa ditt ideal. 
    Detta...

Detta gör att Femina blir den vuxna (mentalt) i debatten.

Medan att försöka anpassa omvärlden efter sina ideal är något som tonåringar sysslar med, och växer ifrån redan vid runt 25års åldern. Vissa verkar ju ha stagnerat i tonårstänket.
    Anonym (Tramsigt) skrev 2024-09-01 20:32:51 följande:
    Du la med en länk tidigare till nån artikel om fettprocent. Har du ens läst den? Där stod det ju bland annat att den fettprocent du ser som ideal är svår för en kvinna att upprätthålla i längden.

Här är receptet på hur det skapas en anorektiker.
    Kvinnor i längden är ju tvungna att gå till ytterligheter för att kunna bibehålla en onaturligt låg fettprocent.
Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.