• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-07 17:37:50 följande:
    Ja och du verkar ju inte fatta att det finns REGLER på forumet.

Och skulle nu Anonym(Mimmi) skriva vad hon tycker så är risken mycket hög att hon blir avstängd från forumet.

Men du verkar ju vara fört trögfattad att förstå detta när du upprepat säger att hon är feg.
    ja, hon blir avstängd men det är en annan sak. Hon blir ju inte polisanmäld. Så hon får en annan form av straff som hon förtjänar
  • Mia04
    Anonym (Anonym 666) skrev 2024-06-07 15:25:49 följande:
    Ja du ska vara mer än tacksam att din syster inte gjorde mer kan jag säga. Jävligt taskigt att knulla sin systers kille, kanske?? Du visar inte mycket till insikt i tråden.
    Jo, det var taskigt men kan inte ändra vad jag har gjort 
  • Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-06-07 18:51:23 följande:
    ja, hon blir avstängd men det är en annan sak. Hon blir ju inte polisanmäld. Så hon får en annan form av straff som hon förtjänar
    Jag får inget straff eftersom jag väljer bort att bryta mot reglerna.
    Smart va?
  • Anonym (Anonym 666)
    Mia04 skrev 2024-06-07 18:52:49 följande:
    Jo, det var taskigt men kan inte ändra vad jag har gjort 
    Nej, men du verkar inte ångra dig så mycket som du borde. Säger bara en sak - karma kommer att ta hand om dig. Det du upplever nu är bara den första delen.
  • Lånehajen

Jag tänker inte säga något om det omoraliska i att knulla med systrars pojkvänner. Men du får ju inse att hon inte vill ha dig boendes hos sig och ta konsekvenserna av dina handlingar. Sök jobb, gå en utbildning och flytta hemifrån. Dags att starta ditt eget liv då du är vuxen nu.

• Anonym (fan noll kvalite här)
    Goneril skrev 2024-06-07 16:22:16 följande:

Alla som engagerat sig i tråden, och vi är många, får nog se slaget förlorat. Allt som har sagts rinner av TS som vatten på en gås. Det beror helt enkelt på att hon inte förstår, hissen går inte ända upp. De verkliga förlorarna är systern och mamman, TS glider vidare mot nya mål.

De verkliga förlorarna är de som behandlar tråden som annat än den tydligt var redan från början.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-06-07 18:51:23 följande:
    Ja och hon är ju inte intresserad av att bryta mot reglerna. För hon vill inte bli avstängd. Är det verklig så svårt att begripa för dig?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (bue)

Varför går folk in och biktar sig på ett internetforum i tron att omvärlden ska ge någon förlåtelse för något som ofta är väldigt oförlåtligt?

Tycker ärligt talat du ska vara glad att din syster bara vill ha ut dig ur lägenheten. Hade kunnat sluta med att hon handgripligen gjort värre saker, och du har ju öppnat upp för henne att i teorin kunna hämnas på dig i framtiden.

Har du ingen som helst spärr som förhindrar att du går och ligger med andras partners?

Om du tänker dig själv in i din systers situation. Hur hade DU reagerat om det var din syster som knullade DIN kille? Och hur tror du själv att HON känner kring honom nu? Han har varit otrogen och risken är ju att han kommer vara det igen. 

Du inser inte att din syster förmodligen kommer ha svårare att lita på killar i fortsättningen? Att lita på dig i fortsättningen. 

Jävligt dumt, som man ligger får man bäddat, dvs på gatan i ditt fall.

• Anonym

Förra gången TS startade en tråd så handlade den om att hon hade varit otrogen (surprise!) och därför var osäker på om det var hennes egen killes barn hon nu var på smällen med.
    Retoriken och bristen på självinsikt i övrigt identisk.

• Anonym (bue)
    Mia04 skrev 2024-06-07 15:31:19 följande:

Klart jag har ånger men du litar inte på mig.
    men strafflindring kan jag få även om jag har ånger. Att man önskar en människa all skit bara för du tex tycker jag förtjänar det är omogen och taskigt. 

Jag är lat hos morsan och vet att hon till slut tröttnar på att tjata och gör sakerna själv.

Ja, klart jag njöt av stunden. själva knullet var ju skönt och kom.

Herre gud, snacka om player. Du behandlar killar som leksaker obviously, du var avundsjuk på din syrra som hade en så snygg kille att du ville få honom för dig själv och sabba för din syrra, eller så ville du bara bli lite knullad och tog för dig av det som bjöds utan att bry dig ett skit om andra. Det viktigaste var för dig att få en orgasm för stunden. Sen konsekvenserna som följer det skiter du i uppenbarligen. Och när du märker att du gjort fel så går du in och hoppas på förlåtelse från samhället och att alla ska börja hata killen och din syrra.

Tänk om alla agerade som du och gjorde saker som kändes bra för stunden hela tiden? 

"Känns så jävla bra just nu att knuffa till den där tjejen som står och gallskriker så hon slår upp pannan"

"Shit vad kåt jag är just nu, jag tror jag ska ligga med min mans kompis för att han råkar vara ensam i samma rum som mig"

Ärligt talat TS, vad hade du förväntat dig av att skriva här? Vad ville du få ut av detta?

Svar på tråden Har legat med min systers kille