• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Anonym (Hedda)
    Anonym (Vj) skrev 2024-06-12 19:47:43 följande:

Jag hejar på dig, hoppas att du kullar han fortfarande 😁
    Då jag själv har varit i samma sits men inte på kommen 

GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO

Men kom vi inte överrens om att det där bara hade hänt i din fantasi?

Jag vet att du vill ligga någon gång i ditt liv, men det finns flera att välja på förutom dina syskons killar. Närmare flera miljarder att välja mellan.
    Så det är inte svårt att låta bli sina syskons killar när det finns så många andra som är villiga..
  • Anonym (Hedda)
    Mia04 skrev 2024-06-12 18:12:52 följande:
    Det där var bara ett knull
    Så vad har din syster gjort mot dig som är värre än ett knull med hennes kille då?

Har hon försökt mörda dig, eller? För det kanske, kanske är lite värre.

Ja jag kan inte komma på något annat som hon kan ha gjort mot dig som är värre än det du gjorde mot henne..annat än ett riktigt mordförsök..
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-06-12 18:12:52 följande:
    Det där var bara ett knull
    Med din systers kille,ja. Fattar du inte hur lågt det är så finns det nog inget någon här kan säga för att få dig att fatta det heller.
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-12 23:25:04 följande:
    Så vad har din syster gjort mot dig som är värre än ett knull med hennes kille då?

Har hon försökt mörda dig, eller? För det kanske, kanske är lite värre.

Ja jag kan inte komma på något annat som hon kan ha gjort mot dig som är värre än det du gjorde mot henne..annat än ett riktigt mordförsök..

Är du seriös? så du menar bara för jag knullade med hennes kille så finns det bara en sak som är värre? och det är att mörda/försöka mörda? 

Nej, men ni äckliga syster har berättat för killen jag jag dejtar vad jag gjorde mot henne. Så nu har killen ifrågasatt mig och backat för att träffa mig.

Svinet ( syrran( har straffat mig tillräckligt. Men det hon gör nu är riktigt äckligt beteende 

• Mia04
    molly50 skrev 2024-06-12 23:41:42 följande:
    Med din systers kille,ja. Fattar du inte hur lågt det är så finns det nog inget någon här kan säga för att få dig att fatta det heller.
    Jag har ju redan fått mitt straff 
  • Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-12 23:45:05 följande:
    Du har inte fått något riktigt straff ännu, tycker din syrra är riktigt snäll mot dig med avseende på vad du har gjort.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-06-12 23:45:05 följande:
    Tycker att din syster verkar väldigt snäll som stannar vid att kasta ut dig ur sin bostad.
    Hade du varit min syster så hade jag kastat ut dig ur mitt liv.
  • Mia04
    Anonym (Inget straff) skrev 2024-06-12 23:50:38 följande:
    Du har inte fått något riktigt straff ännu, tycker din syrra är riktigt snäll mot dig med avseende på vad du har gjort.
    Jasså inte? Vad för straff är riktigt enligt dig? 
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-06-12 23:53:04 följande:
    Tycker att din syster verkar väldigt snäll som stannar vid att kasta ut dig ur sin bostad.
    Hade du varit min syster så hade jag kastat ut dig ur mitt liv.
    pga hon gjorde mot mig så har jag valt att att stänga ute henne ur mitt liv
  • Anonym (Inget straff)
    Mia04 skrev 2024-06-13 00:05:09 följande:
    Jasså inte? Vad för straff är riktigt enligt dig? 

Vad molly50 skrev, att din syster kastar ut dig från hennes liv. 
    Dina föräldrar kommer nog inte att göra det men det är nog ganska nära, så allvarligt är vad du har gjort. 

Det att du inte ser hur allvarligt det är, ?var ju bara ett knull? som du skriver, visar också på att du har en väldigt lång väg tillbaka innan din familj kanske kan förlåta vad du har gjort. 

Svar på tråden Har legat med min systers kille