• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    Anonym (T) skrev 2024-06-13 22:06:41 följande:
    Vad bra.. Och hon förtjänar lite mer ;) 
    Kanjon borde ha en spark i röva
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-06-13 22:09:14 följande:
    Kanjon borde ha en spark i röva
    Nej, är det någon som bör ha stryk så är det du.
  • Mia04
    Anonym (T) skrev 2024-06-13 22:12:32 följande:
    Nej, är det någon som bör ha stryk så är det du.
    Ursäkta?
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 18:16:18 följande:
    Inte så länge/mycket
    Jo
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 18:36:14 följande:
    Jag tycker inte synd om mig. Jag vet att det var ett övertramp. Hur många ggr ska jag säga det?
    Tills du inser hur j**** fel var och sluta skylla ifrån dig. Du är problemet här inte din syster och inte ens din mamma
  • Anonym (T)
    Mia04 skrev 2024-06-13 22:26:28 följande:
    Ursäkta?
    Tror du att det var det du hörde, så hörde du nog rätt. 
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 21:55:18 följande:
    Jag har ju sagt att det var ett misstag som jag ångrar. Ung, full och dum tänkte tyvärr inte
    med huvudet. Men tack för ditt stöd
    som jag inte fick.
    Då ska du inte dricka mer alkohol resten av ditt liv för du kan uppenbarligen inte hantera det
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 19:29:14 följande:
    Som sagt vad  HJÄLPER det henne att kalla mig för svin flera gånger dagligen? Hon mår ju inte bättre av det?

Jag har ingen offerkofta direkt 
    Det hjälper henne definitivt Ja du har på dig ofte koftan för det är dig Du tycker synd om dig själv men det är inte synd om dig för fem j**** öre
  • Tixer
    Mia04 skrev 2024-06-13 19:22:00 följande:

Ja, hon får tycka att jag är ett svin. Men det svider och gör ont när någon så nära tycker att man är ett svin. Skillnaden här är att jag har kallat någon/några här för svin/äckel några ggr. Men det är skillnad när
    hon typ ha det som tilltalsnamn till mig flera ggr dagligen. Inte roligt när andra nära hör heller.

Klart att man vill komma undan det värsta. Jag kan inte svara på  vi hade fortsatt eller inte om vi ej blev påkomna . Men klart att det hade vart fel. 

just nu beter du dig som en barnrumpa genom att tex lägga in svin mellan mina namn. Otroeligt moget eller verkligen otroligt omoget.

Du har inget rätt att kalla mig för svin iallafall för jag har inte gjort dig något

Jo med din dumhet så har du gjort något mot mig när du sitter och tycker synd om dig själv. Det sårar mig personligen okej Det passar att du heter svin i efternamn eller mellannamn. Och det är klart som fan ni hade fortsatt om ni inte hade blivit påkomna. Du hade ju definitivt gravid på köpet senare. Hör av dig till den här killen flytta in hos honom så kan ni jucka på resten av livet
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-13 22:29:54 följande:
    Tills du inser hur j**** fel var och sluta skylla ifrån dig. Du är problemet här inte din syster och inte ens din mamma
    Jag inser ju att det är fel. du verkar inte fatta att jag inser det här
Svar på tråden Har legat med min systers kille